آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

رویای میلیونر شدن بر باد رفت + عکس



سه مرد که با اجرای نقشه کودک‌ ربایی در قرچک قصد داشتند یکشبه میلیونر شوند، در مخفیگاه خود دستگیر شدند و کودک 9 ساله آزاد شد.

به گزارش جام جم، عصر یکشنبه 23 فروردین امسال مردی هراسان با مراجعه به دادسرای قرچک با طرح شکایتی گفت: پسر 9 ساله ام به نام «محمد» در حال بازی مقابل خانه بود که به طور ناگهانی ناپدید شد. با طولانی شدن غیبت پسرم هر جا که احتمال می دادیم محمد آنجا باشد سر زدیم اما هیچ اثری از او نبود. به همین دلیل برای یافتن پسرم تصمیم به طرح شکایت گرفتیم.

پس از این شکایت تحقیقات برای یافتن این کودک در پلیس آگاهی آغاز شد تا این که مرد ناشناسی با خانه شاکی تماس گرفت و مدعی شد «محمد» را ربوده و برای آزادی او باید 500 میلیون تومان پرداخت کنند. پس از این تماس روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد.

کارآگاهان با آموزش های لازم به خانواده کودک ربوده شده از آنها خواستند به بهانه پرداخت پول با آدم ربایان قرار بگذارند.

اخبار,اخبارحوادث,آدم ربایی


از سوی دیگر با ردیابی تماس متهمان مشخص شد، آنها از شهرهای مختلف تماس می گیرند و برای این که ردی از خود باقی نگذارند، مخفیگاه های خود را تغییر می دهند.

پس از گذشت پنج روز از ماجرا سرانجام ماموران آخرین مخفیگاه متهمان را در شهرستان پاکدشت شناسایی کرده و بامداد جمعه در عملیاتی غافلگیرانه سه آدم ربا را دستگیر و کودک 9 ساله را آزاد کردند.

سیدرضا حسینی، دادستان شهرستان قرچک در این باره به جام جم گفت: پس از گزارش این کودک ربایی پرونده در اختیار بازپرس قرار گرفت و تحقیقات گسترده ای برای دستگیری آدم ربایان آغاز شد. در این مدت کودک ربایان را در شهرهای رباط کریم، پاکدشت و تهران ردیابی کرده و سرانجام ساعت 2 بامداد جمعه با دستگیری سه متهم در پاکدشت، کودک ربوده شده آزاد شد.

اخبار,اخبارحوادث,آدم ربایی


طراح این کودک ربایی نیز پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های ابتدایی به جرم خود اعتراف کرد و گفت: چندی قبل متوجه شدیم پدر محمد زمین های خود را به قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان فروخته است. شنیدن این خبر ما را وسوسه کرد تا نقشه ربودن پسر بچه را طراحی کنیم. یک هفته روی نقشه خود کار کردیم و در این مدت رفت و آمد های محمد را زیر نظر گرفتیم و عصر 23 فروردین او را مقابل خانه شان ربودیم.

اخبار,اخبارحوادث,آدم ربایی


وی ادامه داد: پس از اجرای موفق نقشه کودک ربایی با پدر او تماس گرفتیم و درخواست 500 میلیون تومان کردیم. می خواستیم با این پول یکشبه پولدار شویم اما خیلی زود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدیم. نه تنها به پولی نرسیدیم بلکه باید به جرم آدم ربایی روانه زندان شویم.

متهمان با دستور قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------