دعوای خیابانی باغ آذری رنگ خون گرفت/ متهم: از مقتول به خاطر زورگیری شکایت کرده بودم + عکس



 

پسر جوانی در یک درگیری با پسران شرور دست به جنایت زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در ساعت 18:45 مورخه 27/01/1394 وقوع یک فقره درگیری در منطقه باغ آذری – خیابان رضایی به کلانتری 117 جوادیه اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جوانی بنام سعید ( 26 ساله ) بر اثر اصابت ضربه ی چاقو مجروح شده که بلافاصله ضمن انجام هماهنگی های لازم این شخص به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد .

اخبار,اخبارحوادث,زورگیری


پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

دو برادر ، متهمین پرونده :
با توجه به دستگیری دو برادر بنام های عبدالله ( 20 ساله ) و حبیب ( 25 ساله ) توسط کلانتری ، تحقیقات از آنها آغاز و هر دو نفر آنها صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف کردند .

حبیب در اظهاراتش با عنوان این مطلب که ضربه توسط وی به مقتول وارد شده است ، به کارآگاهان گفت : " در داخل خانه خواب بودم که متوجه سر و صدا درگیری برادرم با چند نفر در بیرون از خانه شدم ؛ بلافاصله چاقویی برداشته و به حمایت از برادرم ، با چاقو ضربه ای به مقتول وارد کردم " .

عبدالله نیز ضمن تأیید اظهارات برادرش ، در خصوص انگیزه درگیری خود با مقتول عنوان داشت : "چند روز قبل از درگیری ، مقتول و دوستانش می خواستند تا گوشی تلفن همراه مرا زورگیری کنند و حتی با چاقو وشیشه مرا نیز مجروح کردند که بنده از آنها شکایت کردم ؛ زمانیکه متوجه شکایت من شدند ، قصد داشتند تا با پرداخت پول مانع از پیگیری شکایت خود شوم . روز حادثه نیز مقتول بهمراه دوستانش به درب منزل ما آمده بود که پس از دقایقی ، مقتول اقدام به فحاشی کرد و همین موضوع باعت آغاز درگیری من با آنها شد که در ادامه برادرم با شنیدن صدای درگیری به کمک بنده آمد و .... " .
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 


 اخبر حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------