صاحبخانه هوشار دزد بدشانس را ناکام گذاشت



با اطلاع رساني صاحبخانه و حضور به موقع ماموران پليس شهرستان كازرون استان فارس سارق حين سرقت در منزل صاحب خانه دستگير شد.

سرهنگ مهرداد مشوق فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۱ محمدیه در حال گشت زنی در محدوده استحفاظی بودند که یکی از شهروندان به آن‌ها مراجعه کرده و اعلام داشت در هنگام مراجعه به منزل یک نفر سارق را حین سرقت از منزلش مشاهده کرده و از ماموران درخواست کرد به این موضوع رسیدگی کنند.

سرهنگ مشوق افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر مراجعه و ضمن مسدود کردن راههای خروجی، با همکاری صاحبخانه یک نفر سارق را در حین سرقت منزل دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ مشوق با اشاره به اعتراف متهم به جرم خود در بازجویی‌های انجام شده، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده جهت تحقیقات در خصوص سرقت‌های احتمالی دیگر به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی کازرون در پایان به شهروندان توصیه کرد: پشت بام منزل خود را در اسرع وقت به حفاظ نرده‌ای و قفل آویز مطمئن مجهز کنید و هنگام خروج از منزل تنها به قفل کردن درب خروجی اکتفا نکرده و کلیه درب‌های داخلی ساختمان اعم از درب پشت بام، اتاق‌ها، آشپزخانه، حمام و حیاط خلوت را قفل کنید.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------