آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شوخی ارسال عکس با زیرنویس مربوط به تعرض ماموران سعودی، کار دست تاجر داد



 

مرد ۴۵ ساله که به اتهام انتشار يک عکس جنجال برانگيز در شبکه هاي اجتماعي و همچنين هتک حيثيت دوستانش توسط کارآگاهان پليس فتاي خراسان رضوي دستگير شده بود در حالي که از شدت شرم چشم به زمين دوخته بود به مشاور و مددکار اجتماعي پليس فتا گفت: سال ها با آبرو و عزت زندگي کرده ام و در بين دوستان و آشنايان اعتبار زيادي دارم اگر چه مهندس هستم، اما سال ها به تجارت مشغول بودم و موفقيت هاي زيادي را به دست آوردم. در بين دوستانم به فردي خوش اخلاق و شوخ طبع معروف بودم و سعي مي کردم دوستان زيادي داشته باشم.

اين مرد که از شدت استرس و ناراحتي نمي توانست از لرزش دست و پايش جلوگيري کند ادامه داد: از مدت ها قبل و براي ورزش صبحگاهي به پارک مي آمدم که در اين جا با ۲ نفر از هم سن و سالان خودم دوست شدم. دوستي ما هر روز عميق تر مي شد به طوري که پس از ورزش صبحگاهي مدتي را به شوخي و خنده سپري مي کرديم تا آن که چند روز قبل وقتي ۲ تن از دوستانم روي چمن هاي پارک نشسته بودند با گوشي تلفن همراه عکسي از آن ها گرفتم و سپس براي سرگرمي و شوخي زير آن عکس مطلب مسخره اي با اين عنوان که «اين افراد همان ۲ نفري هستند که در عربستان مورد آزار قرار گرفته اند و به خاطر استرس به اين روز افتاده و پير شده اند» نوشتم و آن را در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر کردم، اما طولي نکشيد که اين شوخي بي مزه به جنجالي بزرگ تبديل شد و اين عکس ميليون ها بار در بين کاربران چرخيد.

تاجر ميانسال که ديگر در ميان هاي هاي گريه سخن مي گفت، ادامه داد: پس از اين اتفاق ناگهان کارآگاهان پليس به سراغم آمدند و مرا دستگير کردند. اين اولين باري است که در طول زندگي ام حلقه هاي آهنين قانون را بر دستانم احساس مي کنم. من با انگيزه خاص اين اشتباه بزرگ را مرتکب نشدم بلکه تنها هدفم شوخي و خنداندن دوستانم بود ولي در اين جا فهميدم که دوستانم به خاطر اين کار اشتباه من خانه نشين شده و مورد تمسخر ديگران قرار گرفته اند. حالا هم اگر چه مي دانم با آبروي خود و دوستانم بازي کرده ام و آن ها حاضر به گذشت نيستند، اما نمي دانم چگونه بايد اين شرمساري را جبران کنم .

شايان ذکر است به دستور رئيس پليس فتاي خراسان رضوي عامل انتشار عکس جنجالي به مراجع قضايي معرفي شد.

  اخبار  حوادث  - خراسان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------