ربودن پدربزرگ برای تصاحب اموالش/ پلیس زن و مرد تبهکار را دستگیر کرد + عکس



دختری که پدر بزرگ 90 ساله خود را با همکاری شوهرش برای رسیدن به ثروت ربوده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، در مورخه 27/01/1394 خانم جوانی با مراجعه به کلانتری عنوان داشت :  پدر بزرگ بنده بنام مصطفی (90ساله ) توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسرش ، ربوده شده است .

پرونده در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی و به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاکیه :
شاکیه پس از حضور در اداره یازدهم ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پدربزرگم توسط نوه دختری اش بنام مرجان و همسر ایشان بنام محمد . ک ، بابت سند زدن خانه ای واقع در منطقه گل شهر کرج ربوده شده و در حال حاضر هیچ اطلاعی از آنها در اختیار نداریم .

اخبار,اخبارحوادث ,سارقان

 

 تحقیقات پلیسی :
با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اداره یازدهم با شناسایی محل سکونت مرجان و همسرش در شهر کرج – منطقه گل شهر به این محل مراجعه و در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که آنها بدون انجام تسویه با صاحبخانه و بدون اطلاع ، اقدام به تخلیه منزل خود کرده اند .

در ادامه تحقیقات مشخص شد که پدربزرگ مرجان پیش از عروسی ، با ازدواج مرجان و محمد مخالف بوده اما با این وجود مرجان با همسرش ازدواج کرده و همین موضوع علت اصلی طرد شدن وی از سوی پدربزرگ و آغاز دیگر اختلافات مابین آنها شده است .

آزادی پدربزرگ :
در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه جدید مرجان و همسرش در شهر تهران – خیابان گرگان و با اطمینان از نگهداری پیرمرد در آن ، در ساعت 20:00 مورخه 03/02/1394  ضمن آزادی پیرمرد ربوده شده  هر دو متهم پرونده را نیز دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل کردند .

اعترافات متهمین :
متهمین در همان تحقیقات اولیه صراحتا به آدم ربایی اعتراف کردند ؛ همسر مرجان ( محمد . ک ) در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : پدربزرگ همسرم را از درب منزلش واقع در منطقه میرداماد سوار ماشین کرده و بلافاصله او را به محضرخانه ای در کرج برده و با تهدید اقدام به گرفتن وکالت نامه جهت انتقال اموال ایشان کردیم .

اخبار,اخبارحوادث ,سارقان


اظهارات پدربزرگ :
پدربزرگ پس از حضور در اداره یازدهم ، در خصوص نحوه ربایش خود توسط متهمین به کارآگاهان گفت : " در مقابل درب منزل و به بهانه دیدن دخترم ( مادر مرجان ) که دچار یک بیماری سخت شده ، مرا سوار ماشین کرده و پس از انتقال به محضرخانه ای در منطقه گل شهر کرج ، یک وکالتنامه از من گرفتند تا بوسیله آن تمامی اموال مرا بنام خودشان منتقل نمایند " .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعترافص صریح هر دو متهم پرونده و به طراحی و اقدام به آدم ربایی ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمنی جهت انجام تکمیلی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند  .

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------