خواستگاری مرگبار در شهرضا!



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرضا گفت: صبح دیروز جوان 21 ساله‌ای به دلیل مخالفت والدین دختر مورد علاقه خود، نسبت به قتل آنها اقدام کرد.

روح‌الله رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: صبح دیروز به دنبال تماس یک دختر با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع جنایت در یکی از نقاط شهرضا نسبت به بررسی و حضور در صحنه وقوع جرم از سوی نیروهای پلیس اقدام شد.
 
وی افزود: در تحقیقات انجام گرفته مشخص شد پسر 21 ساله غیربومی که با مخالفت والدین دختر مورد علاقه خود مواجه شده بود در یک اقدام جنون‌آمیز با ورود به منزل آنها نسبت به قتل پدر و مادر دختر اقدام کرده است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرضا با اشاره به اینکه قاتل پس از ارتکاب قتل از محل وقوع جرم متواری شده بود، بیان کرد: در همین زمینه با تشکیل یک تیم تخصصی از کارآگاهان و انجام اقدامات لازم نسبت به دستگیری قاتل پنج ساعت پس از وقوع جرم اقدام شد.
 
وی با اشاره به اینکه مراحل بازجویی از قاتل در نخستین ساعات پس از دستگیری آغاز شد، افزود: قاتل در جریان بازجویی با اشاره به اینکه از دوران کودکی به دلیل فوت مادرش در منزل دایی خود زندگی می‌کرده و در همین مدت به دختر دایی خود علاقه‌مند شده و مصمم به ازدواج با وی شده است.
 
رضایی اضافه کرد: فرد قاتل در ادامه بازجویی‌های خود با اشاره به اینکه پس از مطرح شدن بحث ازدواج من، دایی‌ام به شکل جدی با این موضوع مخالفت کرد و بر همین اساس تصمیم به انتقام گرفتن از وی شدم.
 
وی با تشریح چگونگی انجام این جنایت دردناک گفت: قاتل شب پیش از وقوع حادثه به منزل دایی خود رفته و صبح، دایی خود را در بستر با ضربات چاقو به قتل می‌رساند و وقتی قصد خروج از منزل را داشته نسبت به قتل زن‌دایی خود نیز اقدام کرده است.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرضا با بیان اینکه قاتل به یکی از انواع مواد مخدر معتاد بوده است، ادامه داد: این فرد به دلیل کمبود شدید محبت ناشی از مرگ مادر و مصرف مواد مخدر از تعادل روانی برخوردار نبوده است.
 
وی متذکر شد: با اعتراف صریح قاتل نسبت به انجام قتل، مراحل نهایی در خصوص این پرونده از سوی مراجع قانونی اقدام شده است.


 اخبار  حوادث  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------