دستبرد به حساب مدیر برای خرید تبلت/ خانم منشی: باور نمی‌کنم، دستگیر شدم



با تلاش مأموران پلیس فتا استان فارس خانم منشی که از حساب بانکی صاحب‌کار خود به‌صورت غیرمجاز برداشت و خرید اینترنتی انجام داده بود، دستگیر شد.

 به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، رییس پلیس فتای این استان در این زمینه گفت: شاکی این پرونده فردی 35 ساله و صاحب یک دفتر مهندسی ساختمان است که با اعتماد به منشی خود، اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار وی قرار داده و منشی این شرکت با استفاده از اطلاعات کارت اعتباری مدیر اقدام به خرید گوشی تلفن همراه کرده و از حساب وی 15 میلیون ریال برداشت می‌کند.

سرهنگ سید موسی حسینی ادامه داد: با تلاش مأموران پلیس فتا متهم شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود بیان داشت؛ زمانی که در اینترنت مشغول جست‌وجو کردن صفحات بودم، تبلیغ فروش تبلت، توجه من را جلب کرد اما به دلیل اینکه توان خرید آن را نداشتم با استفاده از حساب مدیر خود اقدام به خرید اینترنتی کردم اما تصور اینکه روزی شناسایی شوم را نداشتم.

این مقام انتظامی گفت: متهم در ادامه اظهار داشت در روزهای ابتدایی کارم در شرکت، آقای مدیر اطلاعات حساب بانکی‌اش را به من سپرد تا قسط‌‌هایش را پرداخت کنم و به این طریق از مشخصات حسابش با اطلاع شدم.

حسینی هشدار داد: آن دسته از افرادی که اطلاعات حساب بانکی یا کلمات عبور خود را در اختیار نزدیکان یا دوستان خود قرار می‌دهند، نه‌تنها زمینه ارتکاب این‌گونه جرائم را برای افراد فراهم می‌‌کنند بلکه ممکن است خود را دچار مشکل کرده و متحمل خسارت شوند.


  اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------