آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

پسر 8 ساله دخل صاحب مغازه را خالی کرد/ دستبند پلیس بر دستان 5 برادر کش رو زن



فرمانده انتظامی شهرستان دوررود لرستان از دستگیری عاملان کش روزنی از فروشگاه‌های سطح شهرستان با ۸ فقره کش روزنی خبر داد.

سرهنگ هدایت الله حسنوند فرمانده انتظامی شهرستان دوررود لرستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره دخل زنی و کش رو زنی در سطح شهرستان بلافاصله مامورین کلانتری ۱۲ وارد عمل شدند و با بررسی دوربین مدار بسته یکی از مغازه‌های مالباختگان به نوجوانی حدود ۸ ساله مشکوک شدند.

اخبار,اخبارحوادث, سرقت

 

سرهنگ حسنوند ادامه داد: با تقویت گشت­‌ها و بررسی دقیق به دنبال مظنون در تصویر، نهایتا در حوالی یکی از فروشگاه­‌ها تعداد ۵ نوجوان توجه مامورین را به خود جلب می‌­کند که با هوشیاری مامورین، قبل از هرگونه فرار هر ۵ نفر دستگیر شدند.

وی افزود: تعداد ۵ نفر از این باند که همه در محدوده سن ۸ تا ۱۴ سال بودند به بهانه گرفتن آدرس صاحب مغازه را به بیرون آورده و در همین حین همدست ۸ ساله خود را به صورت مخفیانه به داخل مغازه فرستاده و وی همه پول­‌های نقد دخل مغازه را خالی می‌نموده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه این ۵ نفر همگی برادر بوده‌اند و تاکنون به ۸ فقره دخل زنی به ارزش ۲۰ میلیون ریال اعتراف نموده­‌اند گفت: دوره نوجوانی، دوره طلایی زندگی هر فرد تلقی می‌­شود که شالوده شخصیت انسان در این سن شکل می‌­گیرد، از این رو خانواده­‌ها در این دوره باید سعی کنند، الگوهای مناسبی در اختیار نوجوان قرار دهند و محیط تعلیم و تربیت او را هرچه بیشتر غنی و اصلاح نمایند تا از طریق مشاهده الگوهای مفید و جذاب، رشد کنند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------