کلاهبرداری مرد شیاد از دانشجویان استان فارس



رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب با موضوع فروش مقالات علمی و انجام پروژه‌های دانشجویی با قیمت پایین اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سید موسی حسینی با بیان اینکه از دستگیری فردی که در فضای مجازی با انتشار اخبار کذب با موضوع فروش مقالات علمی و انجام پروژه‌های دانشجویی با قیمت پایین اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و اظهار داشت: فردی با حضور در این پلیس بیان کرد برای انجام پروژه دانشگاهی خود به سایتی برخورد کرده که ادعا داشت پروژه و مقاله دانشجویی را با قیمتی مناسب انجام می‌دهد که پس از ارتباط از طریق ایمیل با مدیر وب‌سایت توافق اولیه حاصل‌ شده و قرار شد 120 هزار تومان به‌حساب وی واریز کنم که پس از واریز مبلغ درخواستی کلاهبردار پل ارتباطی خود را قطع کرده و پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا، کارشناسان با اقدامات تخصصی و فنی موفق به شناسایی و دستگیری کلاهبردار شدند.

حسینی با بیان اینکه اینترنت سرشار از مزایا و فرصت‌ها است به شرطی که امنیت در آن برقرار شود، افزود: در عین‌حال یکی از خصوصیات فضای مجازی گمنامی کاربر است که اعتماد بی‌مورد به افراد در این فضا ممکن است چنین مشکلاتی برای کاربران به وجود آورد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------