آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

راز تبهکارانه زوج ثروتمند در تجارت برون مرزی



زوج تبهکار در سرقتی میلیاردی به دو کارخانه در تهران و اصفهان به تجارت برون‌مرزی دست زدند.

این دزدان که از سال‌ها پیش تحت تعقیب بودند با خروج غیر‌قانونی اموال سرقتی به کشورهای همسایه شرقی کشورمان ثروت زیادی به جیب زدند و با خیالی آسوده در مشهد زندگی پنهانی‌ای داشتند.


«اصغر» 53 سال دارد و با همدستی همسرش رقیه که 46 ساله است در سال 88 به انبار‌های کارخانه استیل صنعتی تهران و اصفهان دستبرد زدند.


آنها که یک پسر 26 ساله دارند با سرقت اموال با ارزش زیادی از این انبارها، اموال سرقتی را به مرزهای شرقی کشور سپس به کشورهای همسایه منتقل کردند.


زوج تبهکار از این راه ثروت زیادی به جیب زده بودند و با سفر از تهران به مشهد زندگی مخفیانه‌ای داشتند تا اینکه با هشیاری مأموران پلیس دستگیر شدند.


رئیس پلیس امنیت خراسان رضوی در این باره گفت: تیم‌های اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی با به دست آمدن سرنخ‌هایی از رفت و آمد عاملان این سرقت بزرگ به مشهد تحقیقات خود را آغاز و دو مخفیگاه متهمان را در بلوار توس و بلوار شفای مشهد شناسایی کردند.


سرهنگ هادی شیر محمدی افزود: با دستور قاضی سیمایی مأموران پلیس وارد عمل شدند و زن و شوهر تبهکار را که با جعل هویت و اسناد و مدارک دولتی در مشهد زندگی می‌کردند دستگیر کردند.


متهمان پس از اعتراف به سرقت بزرگ برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

 

 اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------