4 زن و مرد، قربانیان جدید جنایت‌های خانوادگی



وقوع سه جنایت خانوادگی هولناک در شهرهای ورامین، شهرضا و بهارستان که در جریان آن دو مرد و دو زن قربانی شدند، زنگ خطر را در حوزه قتل‌های خانوادگی به صدا در آورد.

در این جنایت ها سه مرد با انگیزه ای متفاوت مرتکب جنایت شدند.

پیمانه عمر خواهر به دست برادر شکست
در نخستین جنایت خانوادگی، پسر جوانی که تحت تاثیر حرف های نامزدش قرار گرفته بود، پس از مشاجره با خواهر جوانش او را در یکی از خیابان های شهر ورامین با ضربه چاقو از پای درآورد.

رسیدگی به این پرونده سی و یکم فروردین امسال در تماس مردمی با پلیس در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ورامین قرار گرفت.

ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند دختر جوانی با ضربه چاقو زخمی و غرق در خون در خیابان افتاده است. ماموران، دختر زخمی را به بیمارستان منتقل کردند، اما او ساعاتی بعد بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

تحقیق پلیس از شاهدان برای مشخص شدن هویت قاتل آغاز شد و در ادامه پی بردند مقتول با ضارب، خواهر و برادر بوده اند که قاتل متواری شده بود.

با مشخص شدن هویت قاتل فراری او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که چند روز پیش دستگیر شد. او در بازجویی ها با اعتراف به قتل خواهرش گفت: نامزدم و خواهرم از مدتی پیش با یکدیگر درگیری و کشمکش داشتند. روز حادثه با تحریک نامزدم سراغ خواهرم رفتم و او را در مسیر رفتن به محل کارش دیدم و با او درگیر شدم و مشاجره مان بالا گرفت. در اوج عصبانیت با چاقویی که همراه داشتم او را زخمی کردم و گریختم، فکر نمی کردم خواهرم بمیرد. اکنون از کاری که انجام دادم، پشیمانم. متهم روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

قتل دایی و زن دایی
در دومین جنایت، صبح روز دوشنبه دختر جوانی در تماس با پلیس از به قتل رسیدن پدر و مادرش خبر داد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل جنایت در شهرضا در استان اصفهان، تحقیقات در این باره را آغاز کردند.

دختر جوان که بشدت شوکه شده بود، به ماموران گفت: پس از مرگ عمه ام، پدرم پسر او را به خانه مان آورد و از او مراقبت می کرد. پسرعمه ام، چندی قبل از من خواستگاری کرد که پدر و مادرم با درخواست او مخالفت کردند. امروز صبح او در اقدامی جنون آمیز ابتدا پدرم را کشت و زمانی که قصد ترک خانه را داشت با چاقو به مادرم حمله کرد و او را هم به قتل رساند.

با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از کارآگاهان تحقیق برای دستگیری قاتل را آغاز و پس از پنج ساعت او را دستگیر کردند.

متهم به قتل پس از انتقال به پلیس آگاهی در جریان بازجویی ها گفت: پس از فوت مادرم به خانه دایی ام رفتم و او سرپرستی مرا برعهده گرفت. در این مدت به دختر دایی ام علاقه مند شدم و قصد ازدواج با او را داشتم. وقتی موضوع را مطرح کردم دایی ام بشدت با آن مخالفت کرد که این موضوع باعث شد تصمیم به انتقام بگیرم. صبح حادثه وقتی از خواب بیدار شدم، دایی ام خواب بود که او را با چاقو کشتم. هنگام خروج از خانه به زن دایی ام برخوردم که او را هم کشتم.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات روحی و نبود مادر، به سمت موادمخدر رفتم و اعتیادم یکی از دلایل مخالفت دایی ام با ازدواج من با دخترش بود.

مرد شیشه ای دست به جنایت زد
در سومین جنایت، مرد شیشه ای که پدرش را با ضربه ساتور به قتل رسانده و خواهرش و پسرجوان همسایه را هم زخمی کرده بود، توسط ماموران کلانتری 11 شهرستان بهارستان دستگیر شد.

ساعت 22 و 30 دقیقه شامگاه دوشنبه هفتم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبر داد جوانی پدرش را به قتل رسانده و یک دختر و پسر جوان ر ا هم بشدت زخمی کرده است.

ماموران کلانتری 11 سلطان آباد شهرستان بهارستان با اعزام به محل حادثه که مجتمع مسکونی در شهرک تاجیک بود، مشاهده کردند جسد مرد پنجاه و چهار ساله ای غرق در خون مقابل در ورودی مجتمع مسکونی افتاده است. همسایه ها به ماموران گفتند؛ عامل جنایت پسر خانواده است که اکنون در آپارتمان پدری اش است و تهدید می کند که اگر کسی وارد ساختمان شود او را می کشد. ماموران برای دستگیری عامل جنایت وارد ساختمان شدند و او را که ساتوری به دست داشت، پیش از آن که فرصت فرار پیدا کند، دستگیر کردند. سپس دختر و پسر جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند.

عامل جنایت برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی شهرستان بهارستان در غرب استان تهران قرار گرفت. بررسی های اولیه پلیس نشان می داد که یکی از دو زخمی حادثه دختر مقتول بوده و نفر دوم پسر همسایه آنهاست. تحقیقات اولیه پلیس نشان می داد، پسر بیست و چهار ساله به شیشه اعتیاد دارد که پس از توهم ناشی از موادمخدر شیشه ابتدا پدرش را به قتل رسانده و سپس خواهرش و پسر همسایه را با ساتور زخمی کرده و در ادامه با ساتور ضربه هایی به خود زده تا خودکشی کند که ناکام مانده است.

سرهنگ داوود عبدالمالکی، رئیس پلیس شهرستان بهارستان در این باره به جام جم گفت: هم اکنون متهم با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد. تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی از متهم برای مشخص شدن انگیزه وی از ارتکاب جنایت ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------