اعتراف به 3 جنایت سریالی



 عامل سه جنایت خونین در زاهدان با تلاش کارآگاهان زاهدان ردیابی و دستگیر شد. این در حالی است که جنایت سوم پس از دو سال فاش شد.

4 اردیبهشت ماه سال جاری فردی با اداره آگاهی زاهدان تماس گرفت و گفت: در حیاط خانه همسایه‌مان ردی از خون دیده می‌شود


 و خبری از صاحبخانه نیست، به گمانم اتفاقی برایشان افتاده است. با ادعای این فرد، مأموران سریعاً خود را به محل حادثه رساندند و رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. آنها با وارد شدن در حیاط خانه متوجه شدند کف حیاط خون‌آلود است. با دیدن این صحنه کارآگاهان با فرضیه جنایت خونین به بازرسی از داخل خانه پرداختند و ردی از خون را نیز در اتاق خواب و سالن پذیرایی خانه دیدند اما هیچ اثری از جنازه‌ای در خانه نبود. بدین ترتیب پلیس به تحقیقات میدانی دست زد و در تحقیق از همسایگان متوجه شدند صاحبخانه فردی به نام «اصغر» 35 ساله است که یک وانت پیکان نیز داشته است. با به دست آمدن این اطلاعات مأموران به ردیابی خودرو پرداختند اما اثری از خودرو نبود.

 

همزمان با این حادثه مفقودی فردی به نام «اکبر» نیز به پلیس گزارش داده شد، شواهد نیز نشان می‌داد وی یکی از دوستان اصغر است که از همان شب پنجشنبه نیز ناپدید شده‌اند. با به دست آمدن این اطلاعات فرضیه جنایت سریالی قوت گرفت. پلیس زاهدان نیز دو ساعت پس از این حادثه توانستند خودروی وانت پیکان را در خارج از شهر پیدا کنند. بدین ترتیب آنها به انگشت‌نگاری و بازرسی از داخل خودرو پرداختند و متوجه شدند «حسین» که از دوستان مشترک اکبر و اصغر –قربانیان- بوده آخرین نفری بود که در این خودرو سوار شده است. با به دست آمدن این سرنخ، پلیس زاهدان به ردیابی و شناسایی وی پرداختند و دریافتند وی از شاگردان دو قربانی جنایت است که در توزیع مواد غذایی با آنها همکاری داشته است.


بدین ترتیب کارآگاهان خانه حسین را شناسایی کردند و در بازرسی از خانه دو عدد گوشی متعلق به اکبر و اصغر را یافتند و یقین پیدا کردند که جنایت کار همین فرد است. همسر حسین در بازجویی‌ها گفت: شوهرم به دلیل آسیبی که به دستش وارد شده بود برای عمل به یکی از بیمارستان‌ها مراجعه کرده است.


با اظهارات این زن، پلیس توانست روز پنجم اردیبهشت ماه سال جاری حسین را در بیمارستان شناسایی و دستگیر کند.


این مرد که گمان نمی‌کرد به این زودی در دام پلیس افتاده باشد ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد اما وقتی دید راهی برای فرار ندارد لب به بیان حقیقت گشود و پرده از سه جنایت برداشت.


حسین در اعترافاتش گفت: پنجشنبه شب من و اصغر به خانه اکبر دعوت شده بودیم، فقط ما سه نفر بودیم مدتی از حضورمان گذشت و کینه قدیمی باز هم به جانم افتاد. از قبل به دلیل اختلاف‌های خانوادگی با اکبر و اصغر مشکل داشتم، آنها نیز که صاحبکار من بودند و کینه‌شان همیشه همراهم بود به همین خاطر در یک لحظه خون جلوی چشمانم را گرفت، با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بودم ابتدا اکبر را کشتم سپس با تفنگ شکاری که از قبل تهیه کرده بودم اصغر را هدف گلوله قرار دادم و جنازه‌هایشان را شبانه به بیرون شهر زاهدان در شهرک گاوداری کنار لوله فاضلاب بردم و همان‌جا دفن‌شان کردم.

 

با اعتراف‌های مجرم، پلیس برای کشف جنازه‌ها راهی شهرک گاوداری شد و دو جسد را شناسایی کرد. تجسس‌ها و تحقیق‌های پلیسی نشان می‌داد سال 92 نیز برادر اکبر به همین شیوه ناپدید شده و هنوز قاتل شناسایی نشده است. با به دست آمدن این اطلاعات، پلیس با فرضیه اینکه حسین قاتل برادر اکبر نیز هست از وی بازجویی مجدد انجام دادند. در کمال ناباوری حسین در اعتراف‌هایش پرده از سومین جنایت خاموشش نیز برداشت و گفت: 15 آبان‌ماه سال 92 میهمان خانه برادر اکبر بودم و در همان شب به دلیل اختلاف‌های قدیمی وی را نیز به قتل رساندم و فرار کردم و هیچ‌کس نیز به من شک نکرد. بنابر این گزارش، با اعتراف‌های تکان‌دهنده این جنایتکار پرونده برای رسیدگی بیشتر در دستور کار پلیس آگاهی زاهدان قرار گرفت.


  اخبار  حوادث  - ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------