فرزند؛ قربانی اختلاف پدر و مادر



مردی که در پی اختلاف با همسرش پسر خود را با واردآوردن ضربه چاقو به قتل رسانده ‌است، برای توضیح درباره جرمش پای میز محاکمه رفت.

به گزارش شرق ، یک‌سال‌ونیم قبل به پلیس گزارش داده‌ شد مردی در پی درگیری با فرزندش، او را به قتل رسانده ‌است. زمانی که پلیس در محل حاضر شد، متهم را که رامین نام‌ دارد بازداشت کرد. مرد جوان در تحقیقات به قتل فرزندش اعتراف کرد. او در بازجویی‌ها توضیح داد به‌خاطر درگیری‌ای که با همسرش داشته، مرتکب این قتل شده اما با پسرش اختلافی نداشته است.


روز گذشته بعد از اینکه نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر و خواستار مجازات متهم شد، مادر مقتول نیز به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه ایستاد. او برای همسرش درخواست قصاص کرد و گفت حاضر به گذشت نیست. سپس همسر مقتول در جایگاه قرار گرفت. او پدرشوهرش را بخشید و گفت شکایتی ندارد.


وقتی نوبت به متهم رسید، بعد از اینکه عنوان کرد اتهام را قبول دارد، گفت: مدتی بود از کار بیکار شده ‌بودم و همین مسئله باعث شده ‌بود همسرم بهانه‌گیری کند. او با حالت قهر خانه را ترک کرده‌ بود. من دکه‌ای را اجاره کرده ‌بودم و در آن جگر می‌فروختم و هزینه زندگی‌ام را تأمین می‌کردم ولی همسرم برنمی‌گشت. او هربار حرفی می‌زد و بهانه جدیدی درست می‌کرد تا اینکه روز حادثه پسرم آمد و گفت باید با مادرم آشتی کنی. گفتم من پا پیش نمی‌گذارم و مادرت باید اول تکلیفش را با خودش روشن کند و بعد با من. پسرم به من حمله کرد تا من را بزند. از این کارش خیلی ناراحت شدم، چاقو را جلویش گرفتم و او از من دور شد. چاقو وسیله کارم بود و نمی‌خواستم با آن پسرم را بکشم فقط برای اینکه او را بترسانم جلویش گرفتم.


متهم گفت: «بعد به پسرم گفتم بیا با هم چای بخوریم و کمی صحبت کنیم ولی باز هم به من حمله کرد و کتکم زد، درحالی‌که هنوز چاقو دستم بود، به سمت چپ بدن او فرورفت. در یک لحظه انگار دنیا روی سرم خراب شد اصلا نمی‌دانستم باید چه کنم. زحمت چندین‌‌ساله‌ام از بین رفت و حالا من مانده‌ام و غم ازدست‌دادن فرزندم. متهم درباره درخواست همسرش گفت: «زنم معتاد است و با اعتیادش زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار داد و همه‌چیز را بهم زد.

 

او برای اینکه اشتباهات خودش را بپوشاند، درخواست قصاص دارد درحالی‌که هیچ‌‌وقت در برابر بچه‌هایش مسئولیت‌پذیر نبود. با اینکه عروسم از من گذشت کرده‌ و شکایتی ندارد اما همسرم از من شکایت کرده است. عروسم می‌داند من در این درگیری مقصر نبودم».وی ادامه داد: من یک پسر دیگر دارم که نوجوان است و حالا تنها مانده. او به من احتیاج دارد و چشم‌به‌راهم ‌است. خواهش می‌کنم من را زودتر آزاد کنید تا بتوانم پیش پسر دومم بروم و از او مراقبت کنم و زندگی‌اش را سروسامان بدهم. بنا بر این گزارش، قضات بعد از پایان جلسه رسیدگی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

 

 اخبارحوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------