مزاحمت زنانه براي گرفتن انتقام



رئيس پليس فتای فرماندهي انتظامي گلستان از دستگيري فردي كه اقدام به ايجاد مزاحمت و انتشار تصاوير خانوادگي شهروند گرگاني در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي كرده بود، خبر داد.

به گزارش آرمان، سرهنگ حبيب‌ا...رجبلي، با اعلام اين خبر گفت: در پي وصول مرجوعه قضايي مبني بر شكايت فردي مبني بر ايجاد مزاحمت و انتشار تصاوير خانوادگي وي، موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتای گلستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: در تحقيقات انجام شده از شاكيه و بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد، فردي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي اقدام به ايجاد پروفايل در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي با تصاوير اين خانم كرده است.

رئيس پليس فتای فرماندهي انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: پس از انجام اقدامات تخصصي، مشخص شد فردي كه اين پروفايل را ايجاد كرده، يك خانم جوان است و با اقدامات اطلاعاتي، متهم شناسايي و براي انجام تحقيقات تكميلي به پليس فتای فرا خوانده شد.

سرهنگ رجبلي بيان كرد: متهم كه در لحظات نخست منكر هرگونه بزه انتسابي شده بود، پس از مواجه شدن با مستندات و ادله غير قابل انكار، لب به اعتراف گشود و انگيزه خود از انجام اين‌كار را انتقام جويي از شاكيه اعلام كرد.

وي افزود: پس از تكميل شدن پرونده، متهم براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد. رئيس پليس فتای فرماندهي انتظامي گلستان به شهروندان توصيه كرد از بارگذاري و به اشتراك گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبكه‌هاي اجتماعي خودداري كنند و به هيچ عنوان با نام‌هاي كاربري كه هويت اصلي را نمايان مي‌كند عضو شبكه‌هاي اجتماعي نشويد.

سرهنگ رجبلي در پايان از شهروندان خواست تا به هويت‌ها در فضاي مجازي اعتماد نكنند و در صورت برخورد با موارد مشكوك آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس CYBERPOLICE. IR بخش تماس با ما يا از طريق شماره تماس‌هاي 2182421 و 2182282 گزارش كنند.


 اخبار حوادث  -آرمان 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------