9 مصدوم در سانحه رانندگی جاده چالوس



رجبی افزود: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کوه در منطقه آدران در جاده چالوس نیز حادثه دیگری بود که در ساعت چهارصبح روز جمعه رخ داد.

معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: وقوع دو سانحه رانندگی در جاده چالوس 9 مصدوم برجای گذاشت.

داوود رجبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین حادثه ساعت حدود 22 شامگاه پنج شنبه در جاده کرج - چالوس محدوده کوشک بالا و بین خودرو پراید و تیبا رخ داد.

وی گفت: در این حادثه پنج نفر مجروح شدند که یک نفر از آنها به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافت و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

رجبی افزود: برخورد یک دستگاه خودروی سمند با کوه در منطقه آدران در جاده چالوس نیز حادثه دیگری بود که در ساعت چهارصبح روز جمعه رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این تصادف نیز چهار نفر مصدوم شدند که دو نفر از آنها به مراکز درمانی منتقل و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به این که با افزایش سفر در جاده کرج - چالوس حضور تیم های امدادی در این مسیر بیشتر شده است، از عموم مردم خواست هنگام سفر توصیه های راهنمایی و رانندگی را جدی گرفته و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

استان البرز دارای یک هزار و 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که به علت قرار گرفتن در مسیر 14 استان، 18 درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 اخبار  حوادث  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------