رفیق‌کشی با قیچی



مرد جوان که به دنبال اختلاف مالی با دوستش، او را با تیغه قیچی کشته بود، در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان آق‌قلا گلستان بازداشت شد.

به گزارش فرهیختگان، سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی آق‌قلا استان گلستان، در این باره گفت: «ساعت ۲۳ شامگاه چهارم اردیبهشت‌ماه به پلیس ۱۱۰ خبر رسید که به دنبال یک درگیری خونین، مرد جوانی با ضربه‌های تیغه قیچی به شکمش زخمی و به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شده و ضارب نیز از محل درگیری گریخته است. تلاش ماموران انتظامی شهرستان برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شده بود که ساعتی بعد از بیمارستان خبر رسید مجروح این حادثه بر اثر شدت خونریزی جان سپرده است.»
 
فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا ادامه داد: «با توجه به حساسیت موضوع، تیمی ویژه از پلیس آگاهی، مامور رسیدگی به این پرونده شد و محل زندگی متهم را شناسایی کرد، اما این مرد از محل زندگی‌اش متواری شده بود. درنهایت ماموران دریافتند که متهم در خانه خواهرش مخفی شده است که با هماهنگی قضایی، وی در یک عملیات ویژه و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع جنایت، دستگیر شد.»
 
در بازرسی از مخفیگاه این متهم، آلت‌ قتاله که یک تیغه قیچی بود نیز کشف و ضبط شد و متهم به درگیری خونین با ‌انگیزه اختلاف مالی اعتراف کرد. او با قرار قانونی روانه بازداشتگاه شده و تحقیق درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 اخبار  حوادث  - فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------