خودروهای لوکس دردسرساز شدند



سرکرده باند سارقان مسلح که به دنبال یک کینه قدیمی و اختلاف حساب بر سر معامله خودروهای لوکس با اجیر کردن دو جوان شرور اقدام به سرقت مسلحانه وجوه نقد و اموال باارزش کرده بودند، با تلاش مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش دستگیر شدند.

سرهنگ سیدمحمد حسینی رئیس کلانتری 101 تجریش در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 22:48 مورخه 17 اردیبهشت 93 شخصی به هویت «کامران» در کلانتری 101 تجریش حضور یافت و در خصوص سرقت منزل خود به آدرس خ نیاوران، سه راه دزاشیب اعلام شکایت کرد و اظهار داشت از منزل وی توسط سارق یا سارقین طلا و مدارک به سرقت رفته است. رئیس کلانتری 101 تجریش تصریح کرد: با شکایت مالباخته، در این رابطه پرونده تشکیل شد و بنا به دستور مقام قضایی به صورت وِیژه در دستور کار کارآگاهان کلانتری 101تجریش قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه پس از گذشت حدود یک سال و انجام چندین سری کار اطلاعاتی و به کارگیری شیوه های نوین پلیسی، ردپای یکی از سارقان در برج های آتی ساز ردیابی شد.
 
این مقام انتظامی افزود: به دنبال اطلاعات بدست آمده ماموران با هماهنگی مقام قضایی ساعت 3 بامداد هفتم اردیبهشت جهت دستگیری سارقان و کشف اموال و اقلام به مخفیگاه متهمان مراجعه کرده و ابتدا یکی از متهمان به نام «کرامت» را دستگیر کردند.
 
رئیس کلانتری 101 تجریش تصریح کرد: بعد از دستگیری نامبرده، ماموران برای دستگیری مخفیگاه متهم فراری دیگر به نام « سپند» به بلوار ارتش اعزام و موفق شدند طی یک عملیات هماهنگ و منسجم، متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
در بازرسی از جیب شلوار وی تعداد 137 قطعه اسکناس 100 دلاری و یک قطعه اسکناس 20 دلاری و یک قطعه اسکناس 10 دلاری کشف کنند.
 
سرهنگ حسینی در ادامه به بازدید از منزل متهم -با حضور وی- اشاره کرد و گفت: در این بازدید، 5 قبضه سلاح سرد چاقو، 2 دستگاه شوکر و باطوم متری به همراه کاور، یک قبضه شبه سلاح کمری (فندکی) با کاور و یک عدد ماسک سیاه رنگ کشف شد که با هدایت و همکاری « سپند» متهم سوم بنام « احمد» نیز در آدرس خیابان شریعتی خ ظفر شناسایی شد.
 
وی افزود:«احمد» که قصد متواری شدن را داشت با شلیک یک تیر هوایی با سلاح سازمانی دستگیر شد که از وی 34 قطعه اسکناس 100 دلاری به همراه یک دستگاه گوش آیفون کشف شد.
 
رئیس کلانتری 101 تجریش در ادامه با بیان این مطلب که پرونده متشکله به همراه متهمان و اموال مکشوفه به کلانتری منتقل شد به تحقیقات مقدماتی اشاره و خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد «سپند» سرکرده باند سارقان مسلح به دنبال یک کینه قدیمی و اختلاف حساب با کامران بر سر معامله خودروهای لوکس در پی انتقامجویی با اجیر کردن دو جوان شرور در تاریخ 17اردبیهشت سال گذشته با ورود به منزل شاکی پرونده، پس از بستن دست و پای مالباخته اقدام به سرقت مسلحانه وجوه نقد و اموال با ارزش شاکی کرده اند.
 
گفتنی است  پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار بازپرس دادسرای ناحیه 1 شهر تهران قرار گرفت که پس از رسیدگی هر سه متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 اخبار  حوادث  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------