دستگیری عامل انتشار تصاویر غیر اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی



فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از دستگیری عامل انتشار دهنده تصاویر غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی خبر داد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " احمد چنداز" در تشریح این خبر گفت : به منظور پیشگیری و مقابله با افرادی که اقدام به انجام تخلف در شبکه اجتماعی می کنند، رصد مداوم این شبکه ها در دستور کار پلیس فتا شهرستان دزفول قرار گرفت . 


این مقام انتظامی در ادامه گفت : ماموران پلیس پس از اقدامات فنی و بررسی های تخصصی ، فردی را که بصورت گسترده در وبلاگ خود اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می کرد،  شناسایی و باهماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند. 


سرهنگ " چنداز" بیان داشت : متهم در بازجویی انجام شده ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای بود ، که در نهایت پس از مواجه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی اعتراف کرد .


فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه با بیان اینکه متهم تحویل دادسرا شد ، به جوانان تاکید کرد : در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی نهایت دقت را داشته و اطلاعات شخصی خود را درون این شبکه اجتماعی انتقال ندهند چرا که احتمال سرقت این اطلاعات و حتی تمامی محتوای تلفن همراه وجود دارد .

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------