اتهام محاربه برای عامل شهادت قاضی دادگستری



اخبار,اخباررحوادث,ترور رئیس دادگستری روانسر

پرونده مرد شرور که رئیس دادگستری شهرستان روانسر را با شلیک گلوله به شهادت رسانده بود، با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب استان کرمانشاه ارسال شد تا او به اتهام محاربه محاکمه شود.

به گزارش جام جم، سلیم قنبری، رئیس دادگستری شهرستان روانسرساعت 8 صبح بیست و یکم بهمن سال گذشته برای رفتن به محل کارش همراه پسر 10 ساله خود از خانه خارج شد که در میانه راه در کمین یکی از اشرار گرفتار شد.

مرد مسلح به سوی رئیس دادگستری روانسر و پسرش شلیک کرد که در جریان این اقدام سلیم قنبری بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

پس از اطلاع موضوع به پلیس، بلافاصله ماموران خود را به محل تیراندازی رساندند و فرصت فرار را از ضارب گرفتند. متهم در ادامه به سوی ماموران تیراندازی کرد که در جریان درگیری مسلحانه، هدف گلوله قرار گرفت و دستگیر شد. او سپس برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال یافت. این در حالی بود که پسر قاضی دادگستری که در این حادثه مجروح شده بود با تلاش پزشکان نجات یافت. بررسی ها نشان می داد عامل جنایت یک شرور سابقه دار بوده و دارای چند فقره سابقه کیفری است.

متهم در بازجویی ها مدعی شد، پیش از این پرونده ای در دادگاه داشته و چون به حبس محکوم شده و این حکم قانونی بوده دیگر نمی خواسته دوباره به زندان بازگردد، بنابراین از قاضی دادگستری کینه به دل گرفته و روز حادثه او و فرزندش را هدف گلوله قرار داده و قاضی دادگستری را به شهادت رسانده است. متهم پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش آخرین دفاع از عامل شهادت قاضی دادگستری گرفته شد و برای پرونده وی کیفرخواست صادر شد. با توجه به این که اتهام عامل جنایت از مصادیق محاربه بود، قرار شد وی بزودی در دادگاه انقلاب استان کرمانشاه پای میز محاکمه قرار گیرد.

مجتبی ملکی با هشدار به هنجارشکنان اجتماعی و قانون گریزان گفت: مجرمان اگر بخواهند نظم جامعه و امنیت مردم را برهم بزنند قوه قضاییه قاطعانه با آنها برخورد می کند.

 

 اخبار حوادث  -  جام جم 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------