پلیس بازی سرهنگ قلابی در مقابل ستاد‌های ترخیص خودرو/ کلاهبرداری از مردم با فیش جعلی جریمه + عکس



اعضای باندی که با استقرار در مقابل ستادهای ترخیص و مراکز رسیدگی به اعتراض تخلفات رانندگی تحت پوشش سرهنگ بازنشسته ناجا به بهانه تخفیف و کاهش خلافی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمودند،دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در تاریخ 6/10/93 فردی به هویت "مسعود" جهت کاهش جریمه راهنمایی و رانندگی خود به پلیس راهور تهرانسر مراجعه می کند در این بین فردی که خود را "سرایی" معرفی می کند نزد وی آمده و ادعا می کند فردی به نام "پناهی" می‌شناسد که سرهنگ بازنشسته ناجا است و می‌تواند میزان جریمه را کاهش دهد.

شاکی به ماموران پلیس گفت: من نیز قبول کردم و به نزد فردی لاغر اندام حدوداً 40 تا 45ساله،نسبتاً قد بلند (170سانتی متر) که با معرفی خود به نام پناهی ادعا می کرد سرهنگ بازنشسته ناجا رفتیم. این مرد گفت که از طریق ارتباطی که با همکاران قدیم خود دارم می توانم مبلغ خلافی را کم کرده و حتی تخفیف بیشتری بگیرم و نصف میزان تخفیف گرفته شده را به عنوان دستمزد دریافت می کنم.

شاکی ادامه داد: سرهنگ بازنشسته پس از حدود یک ساعت به نزد من آمد و گفت مبلغ جریمه یک میلون و 925هزار تومان است که این مبلغ را به مبلغ 500 هزار تومان کاهش داده است و سپس مبلغ 250هزار تومان وجه نقد را نقداً از من دریافت کرد و رفت.

 

اخبار,اخبارحوادث, جعل  اسناد


مسعود گفت: پس از دقایقی با برگه عدم خلافی نزدم برگشت و من نیز با مشاهده فیش صادره اقدام به پرداخت 750 هزار تومان بابت دستمزد کردم.و لی بعد از چند روز که هنگامی که مجدداً پرینت خلافی گرفتم مشاهده کردم مبلغ خلافی کاهش پیدا نکرده است.

سرهنگ سید جعفر حسینی رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت:متهمین ردیف اول(و-ع) 45ساله و ردیف دوم (ا-ع)30ساله با استقرار در مقابل ستادهای ترخیص و مراکز رسیدگی به اعتراض تخلفات رانندگی تهران بزرگ و استان البرز ضمن شناسایی صاحبان خودروهایی که اغلب آنها دارای جرایم بالای یک میلیون تومان بوده و بعضاً خودروهایشان به همین دلیل توقیف و به پارکینگ هدایت شده با جعل عنوان سرهنگ بازنشسته نیروی انتظامی و عناوینی چون سرهنگ پناهی،سرهنگ دهقانی و غیره با ارائه برگه گواهی عدم خلافی جعلی و نیز به بهانه صدور گواهینامه رانندگی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می نمودند که پس از تحقیقات پلیسی و انجام چندین عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی هر دو متهم در تاریخ 31فروردین ماه دستگیر و به مقام قضائی ارجاع شدند.

اخبار,اخبارحوادث, جعل  اسناد


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به گستردگی اعمال مجرمانه متهمان و اینکه تاکنون 11تن از شکات متهمان را شناسایی و شکایت خود را مطرح کرده اند،خاطرشنان کرد: شهروندانی که بدین طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند درخواست می شود جهت شناسایی متهمان و طرح و پیگیری شکایات خود به بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ واقع در خیابان شریعتی، بعد از خیابان شهید مطهری،سه راه معلم، خیابان مرودشت مراجعه و درصورت لزوم با شماره 21861640 تماس بگیرند و یا به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 10تهران واقع در آدرس خیابان آزادی ابتدای خیابان خوش مراجعه نمایند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------