آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تجاوز به 4 زن بی‌گناه در اداره پلیس/ خالکوبی "خلافکار خیالی" شگرد مامور شیطان صفت+ عکس



یک مامور پلیس انگلیسی درحالی که در اداره پلیس مشغول انجام وظیفه بود، به بهانه جست و جوی یک مظنون زن دارای خالکوبی در بدنش، 4 زن را برهنه و با حالت بیمار گونه ای به آنها تجاوز کرد...

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مامور پلیس " آدام اشتون" به اتهام فریب دادن زنان و تجاوز به آنان با ادعای پیدا کردن "یک مظنون" محکوم شد.

"اشتون"  اهل شهر نیوکاسل، انگلیس که موجب رسوایی اداره پلیس شد،  زنان را مجبور به اطاعت از اعمال کثیف خود کرده بود. این مرد 37 ساله در دادگاه ، در کمال ناباوری بعد از اثبات جرمش از طرف همسر خود مورد حمایت قرار گرفت.

"اشتون" بعد از محاکمه 3 هفته ای خود برای 6 فقره جرم، متهم شد در حالی که خود تمام این اتهامات را انکارمی کرد.

دادگاه گزارش داد، "اشتون" که پدر 2 فرزند است ، با یونیفرم مخصوص پلیس  4 زن را به بهانه انجام وظیفه و بازجویی به اداره پلیس کشاند و با آنها رابطه جنسی برقرار کرد.

قاضی گزارش داد ، در ادامه اتهامات و جرم های این پلیس منحرف " اشتون"، او همچنین برای رسیدگی به شکایات مردمی به خانه آنها می رفت و پس از دادن شماره  شخصی خود، رفتارهای غیراخلاقی نسبت به زنان از خود نشان می داد.

یکی از زنان قربانی، که 25 سال سن دارد به خبرگزاری ها گفت : " اشتون" در یک بازجویی تقلبی او را مجبور به برهنه شدن کرد.

او به دادگاه گفت : " اشتون" ابتدا به اجبار تلفن همراه مرا گرفت و بعد از دیدن تمام عکس های خصوصی من، اعلام کرد به دنبال یک دختر مظنون همسن و سال من است که در قسمت های پایین بدنش خالکوبی دارد.

او افزود: " اشتون" به من گفت باید برهنه شوم تا مطمئن شود من آن مظنون مورد نظر نیستم.او گفت اگر این کار را نکنم مرا  در تاریک ترین سلول بازداشتگاه پلیس،زندانی خواهد کرد.

اخبار,اخبارحوادثتجاوز


" راشتون"  به 6 فقره اتهام شامل اقدامات غیر اخلاقی و جنسی در حین انجام وظیفه و در اداره پلیس محکوم شد و دادگاه برای این مرد شیطان صفت فقط 3 زندان در نظر گرفت.

قاضی " ماری کرید" خطاب به " اشتون" بیان داشت: تو 37 سال سن داری و 10 سال در اداره پلیس مشغول به کار بودی. در حالی که یک همسر جوان و 2 پسر داری، در جایگاه یک مامور پلیس مورد اعتماد جامعه ،اقدام پستی  را مرتکب شدی.

دادگاه در بیانیه خود خطاب به این پلیس منحرف گفت: تمامی این زنان با استرس و ترس در مقابل تو قرار داشتند و در حالی که بی دفاع بودند ،آنها را مجبور به تمام خواسته های بیمار گونه خود کردی.

پلیس ارشد " نیک بیکر" از اداره پلیس استافورد شیر انگلیس بیان داشت: " آدام راشتون" نه تنها مایه خجالت و شرمساری خود شد بلکه تمام همکارانش و اداره پلیس استافوردشیر را زیر سوال برد.

او افزود: قطعا هیچ دلیل قانع کننده ای برای اقدامات بی شرمانه " راشتون" وجود نداردو ما نمی توانیم از این دست اعمال خفت بار را در اداره پلیس خود تحمل کنیم.او اعتماد مردم نسبت به پلیس را خدشه دار کرد.او باید برای همیشه از مقام خود در اداره پلیس خلع شود.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------