آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آمار مصدومان زلزله کاشمر 35 نفر اعلام شد



اخبار,اخبارحوادث, زلزله  در  کاشمر

فرماندار کاشمر با بیان اینکه 35 نفر بر اثر زلزله بامداد امروز مصدوم شدند، گفت: از این تعداد 9 نفر به علت شکستگی دست و پا در بیمارستان بستری هستند و مابقی سرپایی مداوا شدند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهدی فروزان امروز در کاشمر با اشاره به زلزله بامداد امروز در شهرستان کاشمر اظهار کرد: 35 نفر بر اثر زلزله بامداد امروز مصدوم شدند که از این تعداد 9 نفر به علت شکستگی دست و پا در بیمارستان بستری هستند و مابقی سرپایی مداوا شدند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه این افراد بر اثر اضطراب و تعجیل برای خروج از امکان عمومی آسیب دیده‌اند، گفت: در حال بررسی خسارات وارده بر اثر زلزله هستیم.

وی افزود: تمام دهیاران و شوراهای اسلامی روستای بخش مرکزی و کوهسرخ مکلف شدند ضمن بازدید از نقاط مختلف روستا گزارشی مکتوب از خسارت‌های احتمالی به شورای مدیریت بحران شهرستان کاشمر مستقر در فرمانداری ارسال کنند.

فروزان تاکید کرد: هم‌اکنون وضعیت شهرستان آرام بوده و تمام نیروهای امدادی و خدمات‌رسان برای احتمال وقوع پس لرزه در حالت آماده‌باش قرار دارند.

گفتنی است؛ ساعت یک و 58 دقیقه بامداد امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی 5.2 دهم ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین و در فاصله 11 کیلومتری شمال‌غربی شهر کاشمر را لرزاند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------