پایان 18 سال زندگی مخفیانه قاتل بی‌رحم با مدارک جعلی



سارق جنایتکار که برای ربودن یک پیکان 7 گلوله به بدن راننده خودرو شلیک کرده بود، پس از 18 سال فرار دستگیر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،  جسد فردی به نام "ناصر" که با اصابت هفت گلوله به قتل رسیده بود، 18 سال پیش در حوزه پاسگاه انتظامی گچین شهرستان بندرعباس کشف شد.
 
در تحقیقات اولیه ماموران دریافتند که قاتل پس از سرقت خودروی پیکان مالباخته از محل متواری شده که پس از سال‌ها خودروی پیکان توسط پلیس راهور توقیف ولی راننده مجدد توانست از محل بگریزد.
 
با فرار متهم مجدد تحقیقات تخصصی پلیسی از سرگرفته شد و ماموران دریافتند که متهم با مدارک جعلی در شهر پرسه می‌زند و از چنگال پلیس فرار می‌کند.
 
سرانجام هویت متهم فراری شناسایی شد و عوامل پلیس آگاهی در بررسی سوابق وی متوجه شدند این مرد خطرناک دارای سوابق متعدد کیفری در خصوص درگیری و حمل سلاح غیر مجاز است.
 
در ادامه دستور بازداشت قاتل از طرف شعبه 107 جزائی استان هرمزگان صادر و کارآگاهان توانستند متهم را در شهرک امام رضا(ع) بندر عباس شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.
 
سرهنگ كارآگاه سید حسین اصلحی رئیس پلیس آگاهی هرمزگان درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از اجرای دستورات قضایی و تکمیل پرونده و ارسال به مرجع قضایی ، متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.


 اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------