سرباز تبهکار حساب هم خدمتی خود را خالی کرد



فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری فردی به جرم خالی کردن حساب بانکی هم خدمتی‌اش خبر داد.

 سرهنگ علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران  در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وصول یک فقره پرونده از کلانتری ۱۱مرکزی با موضوع برداشت غیر مجاز اینترنتی، کار‌شناسان پلیس فتا وارد عمل شده و برای بدست آوردن جزئیات بیشتر شاکی را احضار کردند.

این مقام انتظامی افزود: مالباخته در اظهارات خود گفت، هفته گذشته هنگام گرفتن موجودی از حساب بانکی، متوجه برداشت غیر مجاز مبلغ هشت میلیون و ۷۰۰ هزار ریال از حساب بانکی‌اش شده که سارق به روش های مختلف این مبالغ را برداشت کرده است.

سرهنگ علیزاده ادامه داد: بلافاصله کار‌شناسان پلیس وارد عمل شده و با اقدامات فنی توانستند هویت سارق را شناسایی کرده و به شاکی معرفی کنند.

وی تصریح کرد: شاکی زمانی که از هویت متهم مطلع شد با بیان اینکه این فرد یکی از هم خدمتی‌های وی است ادامه داد مدتی پیش همراه با متهم به بانک مراجعه کرده و برای حساب بانکی خود، رمز دوم تعریف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: متهم طی عملیاتی در رباط کریم دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و ادامه داد که با سوء استفاده از اعتماد شاکی و بدست آوردن رمز کارت عابر بانکی وی اقدام به برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی او کرده است.

 

 اخبار  حوادث   - باشگاه  خبر  نگاران  

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------