قتل دختر جوان در اولین قرار ملاقات/ مرد جنایتکار: مقتول می‌خواست همه چیز را به همسرم بگوید + عکس



مردی که در اولین قرار ملاقات با دختری جوان او را قتل رسانده بود،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 07:00 مورخه یکم فرودین ماه 94 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی یک فقره کشف جسد متعلق به خانمی جوان ، حدودا 30 ساله ، در ابتدای شهرک  صنعتی عباس آباد واقع در جاده امام رضا به کلانتری 174 قیام دشت اعلام شد.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با حضور تیم تشخیص هویت ، پزشکی قانونی و بررسی صحنه جنایت اداره دهم ، علت مرگ ضربات وارده شده به ناحیه سر و خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی اعلام شد؛ لذا پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد" تشکیل و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

 

اخبار,اخبارحوادث,قتل


شناسایی هویت مقتوله :
در اولین مرحله ی رسیدگی به پرونده ، شناسایی هویت مقتوله در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با بررسی بانک فقدان افراد موفق به شناسایی خانواده مقتوله در خیابان آذربایجان شدند .

پدر مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "دخترم بنام آزاده ( متولد 1369 ) در مورخه 29/12/1393 به قصد ملاقات با یکی از دوستانش بنام مریم از خانه خارج اما پس از آن دیگر از او هیچ خبری نشد ؛ زمانیکه از دخترم خبری نشد ، به درب منزل مریم مراجعه و طی تماس تلفنی با وی متوجه شدیم که وی بهمراه اعضای خانواده اش ، برای گذراندن تعطیلات عید از تهران خارج شده است .

علاقه مقتوله به شبکه های مجازی :
در ادامه تحقیقات ، کارآگاهان با تحقیقات از اعضای خانواده مقتوله اطلاع پیدا کردند که مقتوله علاقه شدیدی به شبکه‌های مجازی "وایبر" و ... داشته است ؛ لذا اقدامات تخصصی در این خصوص آغاز و شخص ناشناسی بنام "ناصر" که از چندی پیش از طریق شبکه‌های مجازی با مقتوله آشنا شده بود ، مورد شناسایی قرار گرفت .

با شناسایی هویت کامل "ناصر . ص"  ( متولد 1364 ) ، محل سکونت وی نیز در منطقه مشیریه شناسایی ، در مورخه 15/02/1394 دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد .
اعتراف به جنایت :
ناصر در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتباط و آشنایی با مقتوله شد اما زمانیکه دلایل و مدارک غیرقابل انکار از سوی کارآگاهان ارائه شد ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

ناصر در خصوص آشنایی خود با مقتوله کارآگاهان گفت : " چندی پیش ، از طریق شبکه های مجازی با مقتوله آشنا شده بودم تا اینکه پس از مدتی با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم ؛ در مورخه 29/12/1393 در زیر پل امام خمینی (ره) واقع در بزرگراه [شهید ] نواب قرار ملاقات گذاشتیم و صبح زود به دنبال مقتوله رفته و او را سوار ماشین کردم.

وی ادامه داد: در طول مدتی که من با مقتوله از طریق شبکه های مجازی آشنا شده بودم ، خود را مجرد معرفی کرده بودم اما ساعتی از حضور مقتوله در داخل ماشین نگذشته بود که ناگهان تلفن همراهم زنگ خورد و همسرم با من تماس گرفته بود ؛ زمانیکه مقتوله متوجه این موضوع شد ، با من درگیر شد و عنوان داشت که موضوع را با همسرم در میان خواهد گذاشت و به این بهانه با یکدیگر درگیر شدیم.

وی افزود: در حین درگیری ، چندین بار سر مقتوله را به اتاق ماشین زده و نهایتا گردنش را گرفته و آنقدر فشار دادم که دیگر قادر به نفس کشیدن نبود . نمی دانستم که چه کاری باید کنم ؛ جنازه را به داخل کارگاه خود در منطقه مرتضی گرد برده و از آنجا به خانه آمدم ؛ موضوع را با برادر خود بنام مسعود ( 22 ساله ) در میان گذاشتم و او نیز به تنهایی ، به کارگاه مراجعه و با ماشین شخصی خود ( خودرو 405 ) جسد را به [ محل کشف جسد ] منتقل کرد " .

اخبار,اخبارحوادث,قتل


دستگیری برادر قاتل :
با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده به ارتکاب جنایت و معرفی خود برادر خود به عنوان فرد منتقل کننده جسد به محدوده شهرک صنعتی عباس آباد ، این شخص نیز ساعتی پس از دستگیری برادرش ، دستگیر و در همان مراحل اولیه تحقیقات ، اظهارات برادر خود را تأیید کرد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ،
با اعلام این خبر گفت : "با توجه به اعتراف صریح هر دو برادر ، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند " . 


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------