آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دانلود عکس‌های غیر اخلاقی کودکان دردسر ساز شد/ نامزد جوان شوهرش را لو داد



یک مرد روانی، به نامزدش گفت می خواهد کامپیوتر او را تعمیر کند در حالی که از آن برای دانلود عکس های غیر اخلاقی از کودکان استفاده کرده بود.

به گزراش  باشگاه خبرنگاران ، مرد 53 انگلیسی به نام " "گری دوگان " بعد از شکایت نامزد خود از خرابی کلید های کیبورد کامپیوترش، لپ تاپ آن زن را گرفت تا پیش یک تعمیر کار ببرد.

این بیمار فوق روانی ، کامپیوتر نامزدش را هفته ها بعد به او باز گرداند در حالی که نامزد وحشت زده او در فایل های پاک شده لپ تاپ خود ، عکس های غیر اخلاقی و مستهجنی از کودکان را کشف کرد.

این زن پس از تحقیق و چک کردن تاریخ دانلود عکسها از قسمت Browsing History لپ تاپ خود متوجه شد این عکس ها در مدت زمانی که لپ تاپ  به بهانه تعمیر پیش نامزدش " دوگان" بود ، جمع آوری شده است و کار کسی به جز او نمی تواند باشد.

این زن با پریشانی و وحشت تمام عکس و فیلم هایی که در کامپیوترش وجود داشت و توسط نامزد او جمع آوری شده بود ، به پلیس نشان داد.

پلیس پس از جست و جوی خانه  این معلم پست" دوگان"، 2 لپ تاپ  پر از فیلم و عکس های مستهجن و غیر اخلاقی مربوط به کودکان برهنه کشف کرد.

هیئت انضباطی آموزش و پرورش  انگلیس ممنوعیت کامل  از آموزش این معلم منحرف را اعلام کرد.

"پاول بومپاس" رئیس هیئت انضباطی بیان داشت: وجود داشتن عکس هایی این چنین مستهجن و جنسی از کودکان لپ تاپ  یک معلم، در شان رفتار یک الگوی جامعه نیست. او باعث ننگ تمام معلمان است.

"دوگان" به عنوان معلم حرفه و فن در مدرسه کنتون شهر نیو کاسل ، انگلیس از سال 2010  فعالیت می کرد  اما پس از حکم فعلی دادگاه و کمیته انضباطی آموزش از کل سیستم اموزش اخراج شد.

دادگاه عالی هنوز حکم زندانی شدن او را مشخص نکرده است.

 
 اخبار   حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------