مرد جنایتکار برای سال‌ها فرار از دست پلیس "دختر" شد/ 60 سال زندان در انتظار متهم + عکس



یک مرد روانی تلاش کرد تا با تغییر چهره خود به یک زن ،ردپاهای تجاوز خود به پسر بچه 9 ساله را پاک کرده و ماموران پلیس را گیج کند اما در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

 اخبار,اخبار حوادثتجاوز

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مرد 28 ساله ای به نام " خوزه لوکاس ماجانو مجیا"بعد از تجاوز کثیف و وحشیانه خود به یک پسربچه 9 ساله از کشور خود، هندوراس در آمریکای مرکزی فرار کرد.

او برای اینکه بتواند ازدستگیری توسط  پلیس فرار کند، بعد از یک عمل تغییر چهره به کشور مکزیک گریخت. او مدتی بعد به کشورش برگشت در حالی که نمی دانست هنوز توسط پلیس تحت تعقیب اواست.

" مجیا"  از خانه ای که با زن و 2 فرزند کوچکش  در شهر "سانتا کروز" در کشور هندوراس زندگی می کرد، به کشور مکزیک متواری شد.

این مرد حیوان صفت،پول زیادی برای یک عمل جراحی تغییر چهره پرداخت کرد که او را به طور کامل از نظر قیافه به یک زن تبدیل کرده بود.این پول توسط مادرش به او داده شد.

او مدتی بعد از متواری شدن خود به کشور مکزیک ، تصمیم گرفت تا به کشورش باز گردد و در کنار مادر خود با هویت جدیدش به نام " کیسا" به عنوان یک زن زندگی جدیدی را آغاز کند.

سخنگوی پلیس گفت : " مجیا" که با جنسیت جدید خود یک صفحه در شبکه اجتماعی " فیسبوک" با نام مستعار " کیسا" ساخته بود، به طور کاملا تصادفی توسط زنش شناسایی شد.

این زن زمانی که همسر خودرا که مدتها از او بی خبر بود، به شکل یک زن دید، بسیارشوک زده شد. او شک نداشت که " کیسا" و همسر سابقش هر دو یک نفرهستند و این جریان را با پلیس در میان گذاشت.

کاراگاهان بعد از تعقیب  و دستگیری " کیسا" او را بازجویی کردند.او سرانجام اعتراف کرد که هویت واقعی او مردی به نام " مجیا " است.

" مجیا" به داشتن یک عمل جراحی تغییر چهره  اعتراف کرد و به خاطر تجاوز جنسی بیمار گونه خود با یک پسر 9 ساله محکوم شد.

دادگاه این پرونده همچنان ادامه دارد اما به احتمال زیاد او به 45 تا 60 سال زندان محکوم خواهد شد.

سخنگوی پلیس بیان داشت: ما در حال حاضر او را در بازداشتگاه اداره پلیس نگه داری می کنیم چرا که نمی دانیم او را باید به زندان مردان منتقل کنیم یا زنان؟!


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------