آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

دستگیری یک مظنون در پرونده قتل پسر خردسال



مرد جوانی در جریان تحقیقات پلیسی برای کشف راز قتل پسربچه 4 ساله در بازارچه مرزی اینچه‌ برون بازداشت شد.

اخبار,اخبارحوادث , قتل

 

به گزارش جام جم، محمدجواد 4 ساله، 14 فروردین امسال همراه مادرش در بازارچه مرزی استان گلستان بود که پسربچه از مادر خواست برای او بستنی بخرد، اما مادر پس از خرید متوجه غیبت ناگهانی پسرش شد.

مادر بازار را به دنبال او گشت، اما هیچ اثری از کودک نبود، فقط چند نفر از فروشنده ها مدعی شدند صدای گریه کودکی را شنیده اند. خانواده محمدجواد وقتی از یافتن او ناامید شدند، با مراجعه به پاسگاه مرزی شکایتی را مطرح کردند و باتوجه به حساسیت موضوع پرونده به اداره آگاهی استان گلستان ارسال شد.

پس از گذشت یک هفته، مرد چوپانی هراسان خود را به ماموران پلیس رساند و از کشف جسد پسربچه ای خبر داد. ماموران پس از تحقیقات مقدماتی دریافتند جسد متعلق به محمدجواد است که بر اثر خفگی به قتل رسیده است. در حالی که جستجوی پلیس برای رازگشایی از این جنایت و دستگیری عامل جنایت ادامه داشت، 2 روز قبل ماموران متوجه شدند پسر جوانی در آن منطقه پرسه می زند و درباره سرنوشت محمدجواد از اهالی پرس وجو می کند. پسر جوان بلافاصله دستگیر شد که در بازجویی ها اظهارات متناقضی را مطرح کرد، اما شواهد نشان می دهد او در این جنایت نقش داشته است.

با توجه به آثار به جامانده در صحنه جنایت، از تنها مظنون جنایت آزمایش «دی.ان.ای» انجام شده تا با مشخص شدن نتیجه آزمایشات راز جنایت فاش شود.


  اخبار  حوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------