داستانی که این مرد در باره مرگ زن30ساله اش می گوید باور می کنید؟



روز 12 خردادماه سال 92 وقتی زن 30 ساله‌ای به نام «لعیا» به طرز مرموزی روی تخت بیمارستان رسول اکرم‌(ص) به کام مرگ فرو رفت، تیمی از کلانتری 137 نصر وارد عمل شد و در تحقیقات ابتدایی پی برد این زن ساعت 5/8 صبح 11 خرداد از خانه خود واقع در خیابان جمال‌زاده شمالی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافته و این در حالی بود که وی دیگر نفس نمی‌کشید.

ماجرای مرگ مرموز لعیا با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار اداره 10 پلیس آگاهی قرار گرفت و این در حالی بود که شوهر این زن داستانسرایی عجیبی داشت.


این مرد به کارآگاهان جنایی گفت: ساعت 20/8 صبح بود با صدای زنگ تلفن همراهم از خواب بیدار شدم و دیدم لعیا  جلوی آشپزخانه روی زمین افتاده و در آپارتمان هم باز است، از زنان همسایه کمک خواستم و آنها هم با اورژانس تماس گرفتند و او را به بیمارستان رساندیم.


در حالی که مرگ این زن جوان در هاله‌ای از ابهام بود، متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینه و آسیب‌شناسی با اشاره به اینکه لعیا به خاطر خفگی از پای درآمده است، مرگ وی را جنایی دانستند.


همین کافی بود تا تجسس‌ها روی تحقیق از همسایگان، اعضای خانواده لعیا و بررسی محل زندگی وی صورت گیرد.


وقتی کارآگاهان دیدند که در خانه زوج جوان ضد‌سرقت بوده است و هیچ آثاری از شکستگی یا فشار بر آن برای ورود به خانه وجود نداشته است، به ادعاهای شوهر وی مشکوک شدند و این در حالی بود که لعیا لباس خانه به تن داشت و همسایه‌ها نیز ادعا کردند صبح حادثه به درخانه این زوج مراجعه‌ای نداشته‌اند که در به خاطر آن باز بوده باشد.


همزمان فاش شد که شوهر لعیا هر روز ساعت 5/6 صبح برای رفتن به محل کارش واقع در جاده قدیم تهران - کرج از خانه‌اش خارج می‌شد اما در تحقیقات عنوان داشت در همان روز خواب مانده است! و در ساعت 5/8 با زنگ تلفن همراهش بیدار شده است.


«سعید» 42 ساله وقتی به تناقض‌گویی افتاد، هیچ شکی باقی نماند که این مرد عامل قتل لعیا بوده است و داستانسرایی‌اش ابتدا و پایانی باورنکردنی دارد.


بنابر این گزارش، سعید که هنوز اصرار دارد بی‌گناه است و اطلاعی از چگونگی قتل همسرش ندارد، پس از اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی مجرم شناخته شد و پشت میله‌های زندان قرار گرفت تا پس از اقدامات قضایی پیش‌روی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شود.

 

  اخبار  حوادث  -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------