دستگيري آدم‌رباي فراري در البرز



عضو متواري باند آدم ربايي و شرارت البرز پس از پنج ماه در قم دستگير شد.

به گزارش اعتماد، سردار بخشعلي كامراني صالح، رييس پليس البرز با اعلام اين خبر گفت: با تحقيقات ماموران، متهم كه علاوه بر اخلال در نظم عمومي به اتهام آدم‌ربايي هم تحت تعقيب قرار داشت، روز جمعه در استان قم به دام افتاد.

به گفته سردار كامراني، در دي‌ماه پارسال ماموران كلانتري ٤١ خرمدشت كمالشهر در حال گشت‌زني در سطح شهر بودند كه دو پسر جوان سراسيمه به آنان مراجعه كرده و از ربودن دختر جواني كه همراهشان بود توسط سرنشينان يك دستگاه خودرو پرايد خبر دادند.

ماموران پس از وقوع جرم، ضمن محاصره منطقه بلافاصله سه نفر از سرنشينان خودرو پرايد را دستگير و دختر جوان را از چنگ آنان آزاد كردند اما متهم چهارم متواري شد.

رييس پليس البرز در ادامه گفت: متهمان در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرده و پرونده آنها به مراجع قضايي ارجاع شد در حالي كه يكي از اعضاي باند متواري شده بود. با توجه به متواري شدن اين عضو باند آدم ربايي كه داراي پرونده قضايي ديگري در زمينه خفت‌گيري، آدم ربايي و اخلال در نظم و امنيت عمومي است، پس از پنج ماه كار اطلاعاتي مشخص شد وي در استان قم مخفي شده كه سرانجام ماموران انتظامي البرز با نيابت قضايي و هماهنگي پليس استان قم، اين متهم را به دام انداختند.


  اخبار حوادث   - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------