جنایت به خاطر متلک‌پرانی به زن داداش



فرمانده انتظامی شهرسان اسکو آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن محمودی فرمانده انتظامی شهرسان اسکو آذربایجان شرقی در گفتگو با   باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: برابر اعلام مرکز اورژانس شهر ایلخچی مبنی بر انتقال یک مورد جسد فوت مشکوک به آن مرکز مراتب جهت رسیدگی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: برابر بررسی‌های اولیه به عمل آمده از معاینه جسد مشخص شد که فردی به نام "علیرضا" ۲۲ ساله اهل و ساکن یکی از روستاهای تابعه از ناحیه اعضای بدن توسط جسم برنده مورد ضرب و جرح قرار گرفته است که از پزشک قانونی دعوت و علت فوت را برخورد جسم سخت بر پیشانی و ضرب و جرح اعلام نمود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات از انتقال دهندگان جسد به اورژانس استعلام شد که وی گفت، مقتول با فردی به نام "اردشیر" درگیر شده است که با هماهنگی مقام قضایی سریعا تیم بررسی صحنه جرم تشکیل و به روستای محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل مشخص شد مرد خانه در منزل حضور ندارد ولی مادر و همسر صاحب منزل با شیوه خاصی پلیسی مورد بازجویی قرار گرفتند که همسر صاحبخانه به نام "زهره" اعلام نمود که متوفی چندین بار برای من ایجاد مزاحمت نموده بود که برادر شوهرم امروز با مقتول درگیر شده است.

فرمانده انتظامی شهرسان اسکو اظهار داشت: سریعا با رعایت موازین شرعی و قانونی و با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل وی شده و او را دستگیر و جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ محمودی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی‌ها علت درگیری و قتل را ایجاد مزاحمت به زن بردارش از طرف مقتول بیان کرد که در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------