پایان سرقت‌های راننده مهربان از مادربزرگ‌ها



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که با شگرد شربت ‌های مسموم اقدام به سرقت از بانوان می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار غلامعباس غلامزاده، گفت: پس از مسمومیت حدود 20 نفر در شهرهای دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج بر اثر مسمومیت های مشابه و سرقت اموال برخی از آنها، تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد.

در اولین مسمومیت هشت نفردر شهر ددهدشت روانه بیمارستان شدند و پس از آن دومین مسمومیت از گچساران گزارش شد.

غلامزاده بیان کرد: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بهره گیری از اظهارات مسموم شدگان و در تحقیقات خود، پلاک خودروی فرد مظنون را شناسایی کرد.

وی گفت: پس از استعلام پلاک خودرو مشخص شد مالک آن سارقی سابقه دار است که در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان های همجوار پرونده های متعددی در این زمینه دارد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: با مشخص شدن هویت فرد مظنون براساس تحقیقات پلیسی محل تردد این متهم در یکی از شهرستان های استان بوشهر شناسایی شد و اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اخذ نیابت قضایی برای دستگیری وی اعزام شدند.

غلامزاده گفت: مأموران سرانجام توانستند متهم را در حالی که قصد سوار کردن خانمی را داشت، دستگیر و از خودروی او مقداری پودر قرص "کلونازپام" و یک پاکت یک لیتری آب میوه و چند عدد لیوان یک بار مصرف و 15 گرم تریاک کشف کنند.

وی تصریح کرد: فرد بازداشت شده در بازجویی ها علاوه بر اعتراف به مسموم کردن تعدادی از شهروندان در دهدشت، گچساران، چرام و یاسوج به سوار کردن زنان و سالمندان و تعارف شربت های مسموم و سپس سرقت از آنها نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برلزوم پرهیز شهروندان از مصرف نوشیدنی از دست افراد ناشناس و استفاده از خودروهای عمومی به جای خودروهای شخصی تاکید کرد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبرنگار ان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------