آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قتل مرد جوان با الکل 90 درصد/ 300 میلیون دستمزد آدمکش بی‌رحم



فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتلی که 8 ماه پیش مقتول را با الکل به قتل رسانده بود خبر داد.

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سردار حیدر عباس‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال فوت مشکوک فردی در مهر ماه سال گذشته در شهر بوشهر پلیس با تحقیقات همه‌جانبه راز قتل را کشف و قاتل را دستگیر کرد.

وی افزود: در مهر ماه سال گذشته فردی به پلیس مراجعه کرد و از فوت برادرش به دلیل سکته قلبی و مغزی خبر داد و با توجه به ابهامات زیاد در پرونده پلیس تحقیقات گسترده ‌ای را آغاز و در این ارتباط 8‌ متهم را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: متهمان ‌در تحقیقات انجام شده هویت فردی به نام (ه) را فاش کردند که در قبال گرفتن مبلغ 30 میلیون تومان به کمک قاتل دست و پای مقتول را بسته و وی را به قتل می‌رسانند.

عباس‌زاده افزود: با جمع‌آوری دلایل و مستندات دیگر قاتل اصلی به هویت (ح.م) شناسایی و با اصل نیابت قضایی در شهر جهرم استان فارس دستگیر شد که این فرد در اعترافات خود گفت‌ به کمک دو نفر از همدستان خود به مقتول الکل 90 درصد داده و او را به قتل رساندیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان یادآور شد: از این متهمان دو قبضه اسلحه شکاری، یک عدد قطار به همراه 20 فشنگ شکاری و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------