محاكمه مردی كه به خاطر برادرش آدم كشت



 

مرد جوانی كه به خاطر برادرش دست به جنایت زده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، 29 فروردین سال 93 ماموران پلیس نسیم شهر در جریان وقوع یك جنایت قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تجسس در این رابطه پرداختند. پس از حضور ماموران مشخص شد كه پسر 17 ساله ای پس از درگیری با مردی با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

بلافاصله قاتل دستگیر شد و تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت. وی با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: ما همسایه عموی مقتول هستیم. چند وقت پیش برادرم با مقتول سر موضوعی درگیر شدند و ماجرای درگیری آنها به كلانتری كشیده شد. بعد از برادرم دستگیر شد و من هم به سراغ مقتول رفتم تا رضایت دهد.

او هم قبول كرد تا در ازای دریافت 500 هزار تومان رضایت بدهد. او رضایت داد و برادرم آزاد شد. بعد از آن مقتول به سراغ من آمد تا پولش را بگیرد. او سر این موضوع با من درگیر شد و در نهایت من هم با چاقو او را كشتم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی پس از صدور كیفرخواست به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. صبح امروز متهم در این شعبه محاكمه شد. در این جلسه پس از قرائت كیفرخواست از سوی نماینده دادستان، اولیای دم تقاضای قصاص كردند. متهم نیز در دادگاه اظهارات قبلی خود را تكرار و به جرم خود اعتراف كرد.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شدند تا حكم خود را در این خصوص صادر كنند.


 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------