دستگيری مؤسس شركت هرمی با 3 ميليارد كلاهبرداری



 

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري فردي كه با تاسيس شركت هاي هرمي با نام هاي ساختگي در سطح وسيعي در استان هاي مختلف كشور اقدام به كلاهبرداري كرده بود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار عبدالرضا آقاخانی  فرمانده انتظامي استان اصفهان اظهار داشت: با اشرافيت كارآگاهان پليس آگاهي استان بر روي افراد سودجو و كلاهبردار و با تحقيقات علمي و اقدامات تخصصي و ويژه پليسي از مخفي شدن يكي از كلاهبرداران حرفه اي كشور در قبرستان شهرستان اردستان اصفهان اطلاع حاصل شد.

وي افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع ماموران با هماهنگي مقام قضائي به محل مذكور رفته كه متهم با ديدن ماموران اقدام به فرار مي كند اما با اقدام به موقع در محاصره پليس قرار گرفته و دستگير مي شود.

اين مقام مسئول عنوان داشت: متهم جواني غير بومي است كه با تاسيس شركت هاي هرمي با نام و عناوين ساختگي درسطح وسيعي در استان هاي مختلف كشور اقدام به كلاهبرداري مي كرد.

سردار آقاخاني با اشاره به اعتراف صريح متهم به كلاهبرداري از مردم به شيوه مذكور گفت: در بررسي هاي صورت گرفته و اعتراف هاي متهم يكي از شاكيان پرونده شناسايي و مشخص شد وي تنها از اين شخص سه ميليارد ريال كلاهبرداري كرده است.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: تحقيقات حاكي از آن است كه متهم از افراد زيادي با تاسيس شركت هرمي پول دريافت كرده كه تلاش براي شناسايي مالباختگان همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان اصفهان با هشدار به شهروندان در خصوص سرمايه گذاري در شركت هاي هرمي و مشابه آن گفت: به مردم توصيه مي كنيم به طمع كسب سود بيشتر سرمايه هاي خود را در شركت هاي كاغذي و با عناوين واهي كه هيچ گونه اعتبار قانوني ندارند سرمايه گذاري نكنند.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------