زوج جنایتکار قتل پیرمرد را گردن یکدیگر انداختند



اخبار,اخبار حوادث, قتل

زن جوان که با همدستی شوهرش پیرمرد تنها را به طرز هولناکی کشته و جسدش را به آتش کشیده بود،جنایت را به گردن شوهرش انداخت.

به گزارش جام جم، در این پرونده زنی 28 ساله به نام فرانک متهم است که با مشارکت همسرش علیرضا، نهم بهمن سال ۹۰ پیرمردی به نام حسین را در خانه به طور هولناکی کشته و جسدش را سوزانده و در منطقه دورافتاده ای در اطراف ورامین رها کرده اند.

ماموران پلیس پس از کشف جسد مقتول، تحقیقات برای شناسایی قاتل را آغاز کرده و خیلی زود این زوج شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در اداره آگاهی به قتل اعتراف کرده و سعی کردند قتل را به گردن یکدیگر بیندازند.

فرانک در تشریح روز حادثه گفت: مقتول با من نسبت خانوادگی داشت. به علت کهولت سن و سکته مغزی و قلبی، شوهرم کارهای مالی اش را انجام می داد و راننده اش بود. خانواده مقتول در کرمانشاه زندگی می کردند. حسین همراه همسرم برای عیادت از دختر او به سمت کرمانشاه رفته بودند که در راه به علت سانحه رانندگی موجب مرگ جوانی می شوند. بر سر رضایت گرفتن از خانواده قربانی این تصادف تا مدت ها همسرم و مقتول با هم اختلاف پیدا کرده بودند. این اختلافات باعث شده بود تا همسرم از مقتول کینه به دل بگیرد. بار ها به من می گفت حسین را به خانه دعوت کرده تا با هم آشتی کنیم و این قضیه خاتمه پیدا کند. او اعتیاد شدیدی داشت و مدام دچار توهم می شد. گاهی با تلویزیون خانه حرف می زد. می دیدم که چاقویی را مدام تیز می کند و طناب و بنزین و اسید به خانه آورده است. ۹ بهمن سال ۹۰ بود که مقتول را به خانه دعوت کرد و او را کشت.

علیرضا نیز در تشریح روز حادثه گفت: فرانک با خانواده مقتول از قبل اختلاف داشت. مدام می گفت حسین را به خانه بکشانیم و او را بکشیم. برادر فرانک که از متهمان این پرونده است می گفت که حسین به فرانک نظر بد دارد و نباید در خانه شما رفت و آمد کند، اما من سعی می کردم تا هنگامی که دلیل محکمی در مورد این ادعا ندارم با حسین برخوردی نکنم. آن شب حسین به خانه ما آمد فرانک برای او چای ریخت و بعد از پشت سر به او حمله ور شد و پیرمرد را کشت.

بعد از تکمیل تحقیقات، پرونده این جنایت برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی و با حضور 4 قاضی مستشار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست، گفت: در این پرونده، فرانک و علیرضا متهم به مشارکت در قتل حسین و برادر و پدر فرانک هم متهم به جنایت بر میت هستند که با توجه به دلایل موجود در پرونده، اعتراف متهمان و بازسازی صحنه قتل، بزهکاری آنها محرز است و تقاضای مجازات قانونی دارم.

اولیای دم مقتول هم خواستار قصاص عاملان این جنایت شدند. قاضی عزیزمحمدی پس از تفهیم اتهام به فرانک از او خواست تا جزئیات جنایت را شرح دهد و دفاعیات خود را بیان کند. فرانک پس از ایستادن در جایگاه گفت که در ارتکاب جنایت نقشی نداشته است.

او درباره روز حادثه گفت: علیرضا با گوشی من به مقتول پیامک زد و او را به خانه دعوت کرد. من هم برای حسین چای آوردم. ناگهان شوهرم با چکش ضربه ای به سرش زد و بعد خفه اش کرد. جسد را به دستشویی برد و در آنجا مثله کرد. او بعد از این جنایت جسد را همراه برادر و پدرم به اطراف ورامین برده و به آتش کشیدند. علیرضا از من خواست قتل را گردن بگیرم تا از خانواده مقتول رضایت بگیرند.

 

علیرضا هم وقتی در جایگاه قرار گرفت، همسرش را به عنوان عامل جنایت معرفی کرد و گفت: من هیچ مشکلی با مقتول نداشتم و فرانک او را به خانه دعوت کرد. او ابتدا برای مقتول چای آورد و بعد او را با ضربه های چکش و چاقو کشت. من هم همراه خانواده همسرم جسد را مثله کرده و از خانه خارج کردیم. من هیچ انگیزه ای برای قتل نداشتم. در ادامه پدر و برادر فرانک هم در جایگاه قرار گرفته که آنها هم منکر اتهامات خود شدند.

پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه برای تصمیم گیری و صدور حکم وارد شور شدند.

 

 اخبار حوادث  - جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------