آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

قتل مرد آشنا با الکل



مردی که پس از ربودن یکی از آشنایان خانوادگی‌اش او را با الکل کشته بود، در شهرستان جهرم دستگیر شد.

به گزارش جام جم، هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی استان بوشهر پرده از راز جنایتی برداشت و گفت: برای ملاقات دوستانم به خانه ای رفته بودم که در آنجا شنیدم افرادی مرد جوانی را ربوده و او را کشته اند. آنها چنان قاطعانه در رابطه با آن جنایت حرف می زدند که گمان می کنم گفته آنها صحت داشته باشد.

کارآگاهان پلیس آگاهی با کسب این خبربرای بررسی موضوع وارد عمل شدند تا این که به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد مشخصات مقتول با فردی شباهت دارد که خانواده اش جسد او را مهر سال گذشته در یکی ازمحله های شهر پیدا و چند روز بعد آن را دفن کرده بودند.

در این مرحله برادر این مرد به پلیس آگاهی احضار شد و در اظهاراتش گفت: برادرم چند روزی بود که خانه را ترک کرده و از او خبری نداشتیم. پس از 7یا 8 روز جسدش را در محله دیگری یافتیم. موضوع را آن زمان به پلیس اطلاع دادیم و جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد که نظر دادند برادرم بر اثر سکته قلبی و مغزی فوت کرده است بنابراین من و خانواده ام دیگر از کسی شاکی نبودیم و گمان نمی کردیم او به قتل رسیده باشد. در این مرحله تحقیقات پلیس ادامه پیدا کرد و ماموران چند روز پیش در 2 مرحله عملیات، موفق به شناسایی 7 مرد در این رابطه شدند که شاهد حادثه آنها را لو داده بود.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و اعتراف کردند در ربودن مرد جوان نقش داشته اند اما عامل جنایت فرد دیگری بوده که اکنون از این شهر گریخته است. فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره به جام جم گفت: ماموران هویت قاتل فراری را که از آشنایان خانوادگی مقتول بود به دست آورده و معلوم شد او در شهرستان جهرم استان فارس مخفی شده که ماموران او را دستگیر کردند.

سردار حیدر عباس زاده افزود: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلاف شخصی با مقتول اعلام کرد. تحقیقات از متهم نشان می داد او و همدستانش روز حادثه مرد جوان را ربوده و پس از بستن دست و پایش و کتک زدن وی همراه 2 عضو باند آنقدر به او الکل خورانده اند که باعث مرگ وی شده است.

 

 اخبار  حواداث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------