مردی که با دستور زنی شوهر وی را کشته بود اعدام شد



حجت‌ الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین گفت: روزهای نخستین سال ۸۸ مأموران پلیس با جسد مردی روبرو شدند که دهانش با چسب نواری بسته و یک روسری آبی از جلوی چانه به دور گردنش بسته شده و با دو گره محکم شده بود.

وی افزود: طناب حلقه شده دور گردن مقتول و شیار طناب از جلوی گردن به سمت گوش مقتول، آثار خون مردگی بر روی بازو و شکم مقتول کافی بود تا پلیس در همان ساعت‌های نخستین به بررسی پرونده با موضوع قتل بپردازد.


وی افزود: تحقیقات میدانی و لازم آغاز شد و مأموران پلیس با بررسی‌های خود به همسر مقتول مشکوک و وی را تحت بازجویی قرار دادند اما وی از بیان حقیقت طفره می‌رفت تا اینکه مأموران پلیس در بررسی تماس‌های تلفنی همسر مقتول به ۵۰ تماس وی با یک شماره تلفن رسیدند.


این مسئول ادامه داد: مرد ۴۳ ساله ساکن تاکستان در آن سوی تماس‌های این زن قرار داشت. این مرد که از مجرمان قدیمی است و در یک نانوایی مشغول به کار بود، بازداشت شد.
دادستان قزوین عنوان کرد: بررسی‌‌های پلیس نشان داد که این زن و مرد از مدتی پیش با هم رابطه پنهانی داشته‌اند که در ادامه همسر قربانی از قاتل خواسته تا همسرش را به قتل برساند و یک روز صبح زود مرد نانوا به تنهایی وارد خانه مقتول می‌شود و البته همسر مقتول از قبل به روستای خود رفته بود.


دادستان صادقی نیارکی یادآور شد: قاتل به قربانی در حالی که خوابیده بود نزدیک می‌شود و با متوجه شدن وی از حضور این مرد از دیدن او شوکه می‌شود و در این حال قاتل اجازه هرگونه حرکتی را از وی گرفته و دستان و دهان وی را می‌بندد و او را خفه می‌کند.


وی ادامه داد: پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری استان قزوین تحت بررسی قرار گرفت و احراز وقوع قتل عمد و بازسازی صحنه جرم توسط متهم  و نظریه پزشکی قانونی موجب شد تا اتهام این زن و مرد برای دادگاه احراز شود.


دادستان قزوین خاطرنشان کرد: دادگاه این زن و مرد را در رابطه با اتهام سیاه، تبرئه ولی با توجه به اقرار آن‌ها به روابط نامشروع هر یک را به تحمل ۹۹ ضربه شلاق تعزیری محکوم کرد.


وی افزود: رأی صادره پس از طی مراحل مربوطه در دیوان عالی کشور تأیید و حکم قصاص قاتل در زندان مرکزی قزوین با حضور اولیای دم به اجرا درآمد.

 

 اخبار حوادث  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------