گوشي آيفون نوجوان ۱۶ ساله را آتش زد+تصاویر



نوجوان ۱۶ ساله‌اي بر اثر سوختگي آيفون در حال شارژ، دچار جراحت بدني شد.

سوانح سوختگي بر اثر گوشي‌هاي در حال شارژ اتفاق بديعي نيست و پيش از اين گزارشات بسياري پيرامون جراحت‌هاي سطحي و حتي فوت در اثر برق گرفتگي به وسيله سوختن دستگاه‌هاي الکترونيکي گزارش شده بود.

با اين حال اين بار آيفون منجر به سوختگي دست و پاي نوجوان شانزده ساله شد.

معمولا اين اتفاق در زمان اتصال گوشي به شارژر اتفاق مي‌افتد و بر اثر شوک الکتريکي و آتش، منجر به صدمه ديدن کاربران مي‌شود.

اپل بارها نسبت به استفاده از شارژرهاي غير ايمن و ارزان هشدار داده و حتي يکي دو سال گذشته اقدام به توزيع شارژر رسمي خود به شکل رايگان بين کاربراني کرد که از شارژرهاي رسمي اين کمپاني استفاده مي‌کردند.

خانواده شولتز نيمه شب يکشنبه گذشته در حاليکه فرزندشان از طبقه پايين فرياد مي‌زد، به سمت وي شتافتند و محل سکونت وي را آتشين يافتند؛ در گام اول شروع به خاموش کردن آتش به وسيله آب کردند و به نجات فرزند خود که آتش به تخت او رسيده بوده، رفتند.

بعد از اين اتفاق، خانواده به خريداري شدن اين شارژر در يکي از پمپ بنزين‌ها پي مي‌برند که اين مي‌تواند هشداري جدي براي تمامي کساني باشد که از شارژرهاي ارزان و البته بدون استاندارد استفاده مي‌کنند.

با اينکه کمتر کسي دوست دارد پول زيادي پاي شارژر دستگاه خود بدهد اما با ديدن چنين وقايعي، چندان هم ولخرجي در اين زمينه بيراه به نظر نمي‌رسد.

 

اخبار,اخبارحوادث, انفجار گوشي‌ آیفون

 

اخبار,اخبارحوادث, انفجار گوشي‌ آیفون

 

اخبار,اخبارحوادث, انفجار گوشي‌ آیفون

 

اخبار,اخبارحوادث, انفجار گوشي‌ آیفون


 اخبار  حوادث  -  تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------