عملیات پلیس برای دستگیری ارازل و اوباش شهرک پرواز/ "احسان ژاپنی" و نوچه‌هایش دستگیر شدند



رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری۶ نفر از ارازل و اوباش و زورگیران که طی روزهای اخیر مبادرت به زورگیری و ضرب و جرح تعدادی ازشهروندان کرده بودند خبر داد.

سرهنگ محمدرستمی رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب اخبار و اطلاعات و همچنین شکایت مردمی مبنی بر اینکه چند نفر در شهرک پرواز اقدام به زورگیری و قمه کشی و اخاذی از مردم کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به چندین فقره عربده کشی، زورگیری و قمه کشی و قدرت نمایی توسط دو گروه ازارازل و اوباش و افراد شرور سابقه دار، دستگیری و برخوردقاطع با آنان به تیم عملیات ویژه محول شد.

سرهنگ رستمی تصریح کرد: با بررسی‌های لازم و فعال نمودن منابع خبری موضوع پیگیری شد که ۲ نفر از ارازل و اوباش به هویتهای "یحیی- م" و "سجاد - م" در شهرک پرواز شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان تاکید کرد: نفر سوم این باند نیز به هویت "میلاد - ف" اهل و ساکن شهرک پرواز در یک عملیات در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: ۲ نفر دیگر از زورگیران و عوامل نزاع‌های خشن در سطح شهر به هویت "یزدان – ف" و "سعید – ز" در شهرک سجادیه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رستمی خاطر نشان کرد: در پی اعترافات متهمان دستگیر شده، عامل اصلی و سرکرده این باند با اسم مستعار "احسان ژاپنی" در مخفیگاهش در محله دیزج، همدان شناسایی و دستگیر شد.


 اخبار حوادث - باشگاه  خبر  نگاران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------