آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

مرگ دلخراش پسر بچه 10 ساله به خاطر سهل انگاری دیگران/ جسد از اعماق چاه 30 متری بیرون کشیده شد + تصاویر



پسر بچه 10 ساله ای براثر سقوط به چاه 30 متری درپارکینگ یک ساختمان مسکونی در شرق تهران جان خود را از دست داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی آتش نشانی ساعت 17:55 دقیقه عصر دیروز از این حادثه مطلع شد و بلا فاصله آتش نشانان ایستگاه 60 و نجات 11 را به سمت محل حادثه واقع در خیابان دماوند، مسیل منوچهری، خیابان شورا اعزام كرد.

یدالله مددی افسر آماده منطقه شش عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه در محل حادثه حضور داشت، در این مورد ابراز داشت: در قسمت پاركینگ یك ساختمان مسكونی سه طبقه چاهی به عمق 30 متر حفاری شده بود كه نگهان پسر بچه ای 10 ساله بنام امیر رضا - ت به علت نامعلومی به داخل چاه سقوط كرد.

اخبار,اخبارحوادث,مرگ دلخراش پسر بچه


وی افزود: آتش نشانان بی درنگ ضمن رعایت اصول ایمنی بوسیله تجهیزات مخصوص نجات یكی از آتش نشانان را به عمق 30 متری چاه فرستادند که این نجاتگرآتش نشانی پس از تثبیت كردن شخص سقوط كرده به وسیله تجهیزات مناسب وبا همکاری سایر نیروهای عملیات، وی را به خارج از چاه انتقال دادند.

مددی با اشاره به مصدومیت شدید این پسر بچه از قسمت سر و صورت، تصریح کرد: مصدوم بلافاصله پس از خارج شدن از چاه عمیق به آمبولانس اورژانس مستقر در محل منتقل شد که امدادگران اورژانس پس از انجام معاینات اولیه متاسفانه فوت این پسربچه را بر اثر صدمات وارده تائید کردند. 

 

اخبار,اخبارحوادث,مرگ دلخراش پسر بچه


این افسر آماده آتش نشانی به شهروندان توصیه کرد: هنگام انجام کارهای ساختمانی در اماکن از جمله آماده سازی برای تخریب بنا و باز سازی ساختمان و همچنین حفر چاه ها ضرورت دارد مالکان و پیمانکاران، موازین ایمنی را به دلیل تردد زیاد ساكنان و كودكان در ساختمانها دقیقا رعایت کنند.

وی قرار دادن حفاظ مناسب بر روی دهانه چاه و یا تخلیه ساكنین برای جلوگیری از بروز حادثه و نیز برقراری ایمنی كامل را الزامی دانست.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------