آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تماشای تصادف، 4 مجروح و میلیون ها ریال خسارت بر جای گذاشت + تصاویر



تماشای تصادف در اتوبان نیشابور باعث تصادف زنجیره‌ای شد که متاسفانه در این حادثه 4 نفر از هموطنان مجروح شدند.

به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، این حادثه ظهر روز گذشته  به ستاد فرماندهی 125 اعلام و مامورین آتش نشانی به محل حادثه واقع درابتدای اتوبان نیشابور ، مشهد روی پل سلام ، حوالی پلیس راه طرق ،شهر مشهد  اعزام شدند .

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


" سید محمد رجایی" سرپرست ایستگاه  نه (شهدا)آتش نشانی مشهد ، در تشریح جزئیات این سانحه رانندگی گفت : در این حادثه دو دستگاه کامیون و یک دستگاه کمپرسی حامل بار گندم به علت نامعلومی در لاین رفت جاده مشهد – نیشابور با یکدیگر برخورد کردند ، که بر اثر این برخورد یک نفر مصدوم شد .

وی افزود : همزمان با حضور ماموران آتش نشانی به محل حادثه و انجام اقدامات ایمنی لازم در لاین مقابل همین مسیر به علت ترافیک ناشی از تماشای این حادثه ، 7 دستگاه خودروی سبک و سنگین دیگر نیز به یکباره  با یکدیگر برخورد کردند .

 

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


رجایی تصریح کرد : در این حادثه خودرو نیسان ، خاور ، سواری ال 90 ، پژو آردی و سه دستگاه خودرو تریلی نیز با یکدیگر برخورد کردند که وقوع آن مصدومیت سه سرنشین خودروی سواری پژو آردی را رقم زد .

وی با اشاره به حضور امدادگران اورژانس در محل حادثه گفت: مامورین آتش نشانی نیز ضمن ایمن سازی محل و پیشگیری از وقوع حریق و انفجار ناشی از نشت سوخت از هر 10 خودروی سبک و سنگین ، سه سرنشین خودروی پژوآردی رابا استفاده از تجهیزات هیدرولیکی از لابلای آهن پاره های  بهم پیچیده این وسیله نقلیه به بیرون منتقل و تحویل تکنسینهای اورژانس دادند .

اخبار,اخبارحوادث, تصادف در اتوبان نیشابور


وی افزود: در پی این دو تصادف زنجیره ای ترافیکی چند کیلومتری در دو طرف این مسیر برای ساعتی به وجود امد که با حضور عوامل انتظامی و پلیس راه این مسیر پس از 2 ساعت بازگشایی شد . میزان خسارات مالی این تصادفات بیش از دویست میلیون تومان برآورد شده است.

 احبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------