مجازات اعدام در انتظار 2 عضو باند شیطان + عکس



2 عضو باند شیطان که با رنگ‌کردن خودروی خود در پوشش تاکسی، زن جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند در یک قدمی اعدام قرار گرفتند.

به گزارش جام جم، رسیدگی به این پرونده از سوم آبان سال گذشته همزمان با شکایت زنی در یکی کلانتری های شرق تهران آغاز شد. زن 27ساله به افسر کلانتری گفت که ساعتی قبل سوار یک تاکسی پژو 405 زرد شده، اما سه سرنشین تاکسی او را به جاده تلو کشانده و اموالش را زورگیری کردند. دزدان خشن پس از سرقت از این زن، با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

پس از این شکایت پرونده برای رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی فرستاده شد که این زن پس از حضور در اداره آگاهی در تشریح ماجرا گفت: ساعت 8 صبح از خانه بیرون آمدم تا سرکارم بروم. در بلوار ارتش منتظر تاکسی بودم تا به سمت فلکه چهارم تهرانپارس بروم که یک تاکسی زرد که بجز راننده 2 مرد دیگر هم سوارش بودند مقابلم توقف کرد و سوار شدم.

اخبار,اخبارحوادث,تجاوز

 

راننده پس از حرکت مسیرش را به سمت جاده تلو تغییر داد. من که ترسیده بودم به او اعتراض کردم اما ناگهان مردی که کنارم نشسته بود با چند مشت، جوابم را داد و در ادامه چاقویی زیر گلویم گذاشت و مجبورم کرد ساکت شوم. تاکسی هنوز در حال حرکت بود که آنها شروع به وارسی وسایل داخل کیفم کردند. چون فکر می کردم قصد آنها فقط سرقت است پول هایی را که همراهم بود به آنها دادم اما راننده همچنان به مسیرش ادامه می داد تا این که در محلی خلوت بالاخره خودرو متوقف شد. می خواستم فرار کنم که 2 نفر از متهمان به طرفم حمله ور شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از اظهارات تکان دهنده این زن، کارآگاهان راهی تاکسیرانی شده تا شاید با کمک آنها موفق به شناسایی متهمان شوند.

در حالی که بررسی این فرضیه بی نتیجه مانده بود، یکی از ماموران گشت تاکسیرانی گفت: در نزدیکی لشگرک به یک دستگاه پژو 405زرد رنگ که شماره پلاک آن شخصی بود، اما ظاهرش شبیه تاکسی بود دستور ایست دادیم اما راننده متواری شد. با وجود این شماره پلاک این خودرو را یادداشت کردیم.

بررسی پلاک خودرو نشان داد، این شماره پلاک متعلق به یک دستگاه پژو 405 سبز رنگ، متعلق به فردی به نام حامد است. وقتی تصویر صاحب خودرو به شاکی نشان داده شد او گفت حامد یکی از سه نفری است که وی را ربودند.

به این ترتیب مأموران در عملیاتی ضربتی وی را در منطقه پاکدشت دستگیر و خودروی پژو405 زرد رنگ را نیز توقیف کردند. هرچند این مرد ابتدا منکر دست داشتن در این جنایت سیاه بود اما در ادامه به آزار و اذیت زن جوان اعتراف کرد و همدستانش به نام های سعید، 32ساله و شهروز، 27 ساله را به پلیس معرفی کرد. به این ترتیب 2 متهم دیگر نیز همان روز در قیام دشت و پاکدشت دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی ها مدعی شدند، با رنگ کردن خودروی پژو قصد داشتند، زنان را فریب داده و در پوشش تاکسی طعمه های خود را سوار کنند که پس از نخستین جنایت سیاه خود دستگیر شدند.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 72 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان هفته گذشته به ریاست قاضی خازنی محاکمه شدند.

پس از رسیدگی به پرونده در جلسه ای غیرعلنی، قضات دادگاه وارد شور شده و دو متهم ردیف اول را به اتهام آزار و اذیت زن جوان به اعدام محکوم کردند. متهم ردیف سوم نیز به زندان محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  -   جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------