زورگیری شبانه از دختران پولدار به خاطر چند گرم مواد!



پسر شروری که با چاقوکشی قصد زورگیری از دختر جوانی را داشت، با حضور مردم ناکام ماند و پس از چند دقیقه توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23 شب گذشته ماموران واحد گشت کلانتری تهرانپارس در حین گشت زنی در خیابان عدی بودند که مشاهده کردند عده ای از شهروندان تجمع کرده اند.

جهت بررسی موضوع جلوتر رفتند که متوجه شدند،‌ جوانی شرور با چاقو کشی قصد زورگیری از دختر جوانی را داشته که با حضور مردم ناکام مانده و در حال فرار می باشد.

بلافاصله ماموران طرح مهار را به اجرا گذاشته و موفق شدند متهم را در یکی از کوچه‌های فرعی دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

متهم به نام "احسان" که 30 سال داشت در بازجویی‌های پلسی به زورگیری اعتراف کرد و گفت: چند شبی است که برای تامین هزینه مواد دست به زورگیری از دختران جوان می‌زنم.

سپس دختر جوان که بر اثر جراحت ناشی از چاقوکشی احسان به بیمارستان منتقل شده بود پس از درمان اولیه به کلانتری مراجعه کرد و به ماموران گفت: در خیابان عدی داخل ماشین منتظر عمویم بودم که ناگهان متهم با چاقو به سمت حمله کرد.

وی ادامه داد: پسر شرور می‌خواست گوشی مرا به زور بگیرد که بنده مقاومت کردم و متهم با چاقو ضربه‌ای به دست چپ من وارد کرد و وقتی سارق زورگیر مشاهده کرد دستم خونریزی کرده و مردم در حال نزدیک شدن، ‌هستند شروع به فرار کرد.

سرهنگ ضرغام امیری رییس کلانتری 126تهرانپارس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم نیز در بازجویی های پلیسی به جرم خود معترف و پرونده وی جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

 

 اخبار  حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------