تعرض به خانم‌های مسافر در حواشی شهر/ راننده شیطان صفت اعدام شد



حکم حدالهی اعدام یک متجاوز به عنف صبح امروز درحضور جمع کثیری از مردم مؤمن شیراز اجرا شد.

به گزارش   باشگاه خبرنگاران، این متجاوز به عنف که در پرونده خود اتهامات دیگری از جمله دو فقره آدم ربایی و همچنین سرقت تعزیری نیز دارد، علاوه بر مجازات اعدام به 22 سال حبس از جهت آدم ربایی و همچنین 15 سال حبس و 111 ضربه شلاق از جهت ارتکاب سرقت های توأم با آزار و اذیت محکوم گردیده است.

گفتنی است، معدوم حسین- ع از جهت ارتکاب زنای به عنف از سوی شعبه 4 دادگاه کیفری استان فارس به حد الهی اعدام محکوم شده بود که این حکم پس از تایید در شعبه 32 دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس معظم قوه قضاییه با حضور مردم شیراز و در ملاء عام به اجرا در آمد.

پس از اجرای این حد الهی دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اشاره به نحوه ارتکاب جرایم یاد شده توسط این معدوم گفت: وی با استفاده از خودرو شخصی و در قالب مسافربر شهری اقدام به ربودن طعمه های خود کرده و پس از رفتن به حواشی خلوت شهر اقدامات مجرمانه خود را اجرا می کرد.

یزدانیان دادستان شیراز با تأکید بر لزوم ساماندهی مسافربرهای شخصی بخصوص در سطح شهر شیراز افزود: لازم است با تدوین طرح های پیشگیرانه از بروز چنین حوادث تلخی که با عث جریحه دار شدن احساسات عمومی می شوند جلوگیری کنیم و در این راه لازم است سازمان ها و نهادهای مرتبط با دستگاه قضایی و امنیتی همکاری لازم را داشته باشند.

دادستان شیراز از مردم خواست برای مسافرت های شهری از ناوگان اتومبیل های عمومی رسمی استفاده و از سوار شدن به اتومبیل های مشکوک و مسافربرهای شخصی بدون هویت جداً خوداری کنند.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است تصریح کرد: برخورد شدید و قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه در رأس برنامه های دادسرای شیراز قرار دارد و هرگز اجازه خودنمایی به مخلان نظم و امنیت و قانون شکنان نخواهیم داد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------