قتل بی‌رحمانه "معلم" ربطی به گروه‌های تکفیری ندارد



مسئولان آگاه اعلام کردند: جنایتی که روز گذشته در منطقه خاش بر علیه یک معلم و خانواده‌اش رخ داد، ربطی به نیرو‌های تکفیری ندارد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، صبح روز گذشته خودروی پژو "عبدالله شهراز" در جاده نوک‌آباد منطقه خاش در حالی که همراه 3 فرزندش بود، توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو به رگبار بسته شد و در این حادثه متاسفانه وی کشته شد ولی اعضای خانواده‌اش در سلامت کامل هستند.

مسئولان آموزشی و انتظامی منطقه خاش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اعلام کردند: اگر چه گروه‌های تکفیری و شیطانی علاقه‌مند هستند این حادثه را به خود نسبت دهند تا دیگران از وجود آنها احساس خطر کنند ولی این جنایت نشأت گرفته از یک درگیری طایفه‌ای است.

گفتنی است، معلمی که کشته شده از بومیان استان بوده است و قصد جابجایی شهر خود را نیز برای خدمت نداشته، به همین دلیل افراد نباید از این جو به وجود آمده سواستفاده کنند.

شایان ذکر است، اگرچه حادثه اخیر ارتباطی با تروریست‌ها ندارد اما در ماه‌های گذشته چند معلم از جمله عیسی شهرکی، جواد نوروزی، رضا سرگزی، کمال گمشادزهی، یک معلم خانم و... در سیستان و بلوچستان به دلیل حملات مسلحانه تروریستی و طایفه‌ای جان خود را از دست داده‌اند.


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------