آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

رانش زمین در چین 11 قربانی گرفت



خبرگزاری شینهوای چین روز چهارشنبه در گزارشی از لینگژیان، از کشته شدن حداقل 11 تن بر اثر رانش زمین ناشی از باران های سیل آسا در شرق این کشور خبر داد.

به گزارش ایرنا، بارش باران های سیل آسای دو روز گذشته در استان جیانگشی در شرق این کشور موجب رانش زمین و کشته شدن حداقل 11 شهروند این کشور شد.

این گزارش حاکی است که شدت باران در شرق این کشور به حدی بود که ساعت 20 و 27 دقیقه سه شنبه شب به وقت محلی در روستای ییمن در بخش لینگژیان موجب رانش زمین نیز شد، به گونه ای که در همان لحظات اولیه رانش زمین چند خانه روستایی در زیر خاک مدفون و چند تن کشته و ناپدید شدند.
رانش زمین در چین 11 قربانی گرفت
این گزارش به نقل از هواشناسی چین از ادامه این باران های شدید تا 24 ساعت آینده در شرق کشور خبر داد و افزود: تاکنون صدها منزل مسکونی منطقه ویران و 10 هزار نفر از ساکنان آن ها ناگزیر به ترک خانه و کاشانه خود شدند.

 

اخبار,اخبار حوادث,رانش  زمین


شینهوا همچنین به نقل از برخی مسئولان محلی، از ادامه جست وجوها برای یافتن برخی دیگر از کشته ها و یا مفقودان احتمالی این رانش زمین خبر داد و افزود: این باران های سیل آسا حتی بیش از 13 هزار هکتار از زمین های کشاورزی منطقه نیز کاملا زیر آب برده است.

 اخبار  حوادث  - ایرنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------