راز قتل هولناک خواهر در کارت حافظه



مرد جوان زمانی که رم گوشی تلفن همراه را در خیابان پیدا کرد، نمی‌دانست راز جنایتی خانوادگی در یکی از فیلم‌های این کارت حافظه است.

به گزارش جام جم، مرد جوان در پیاده روی مسیر خانه اش متوجه کارت حافظه ای شد، آن را برداشت و در خانه بررسی اش کرد. چند فیلم و عکس روی آن وجود داشت که یکی از آنها، فیلم بسیار هولناکی بود.

در این فیلم دو مرد، زن جوانی را به طرز هولناکی به قتل رسانده و از صحنه جنایت خود فیلمبرداری کرده بودند. مرد جوان به کلانتری رفت و فیلم را در اختیار پلیس قرار داد. ماموران پس از بررسی فیلم متوجه شدند این جنایت در حاشیه شهر رخ داده است.

با دستور قاضی جنایی شهر دزفول، پرونده برای کشف راز قتل در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. ماموران با کمک کارشناسان، فیلم را بررسی کردند و متوجه شدند، این فیلم حدود یک ماه قبل ضبط شده است.

از سوی دیگر، عکس عاملان جنایت از فیلم به دست آمد و «چهره زنی» برای شناسایی هویت آنها آغاز شد. ماموران پس از تحقیقات گسترده موفق شدند، دو برادر را شناسایی کنند که چهره شان به عامل جنایت شباهت داشت و آنها را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفتند. در ادامه کارآگاهان در تحقیقات محلی دریافتند، از حدود یک ماه قبل خواهر آنها ناپدید شده و اعضای خانواده پیگیر ماجرا نشده اند.

اعضای تیم جنایی که احتمال می دادند مقتول همان خواهر دو برادر باشد، با دستور قضایی آنها را بازداشت کردند.

دو پسر جوان در بازجویی ها منکر جنایت شدند و ادعا کردند این فیلم ساختگی است، اما وقتی نتوانستند دلیلی برای ناپدید شدن خواهرشان ارائه کنند، لب به اعتراف گشودند و به قتل دختر جوان اعتراف کردند.

یکی از متهمان گفت: با خواهرمان اختلاف داشتیم و در این مدت برای رفع آن تلاش کردیم، اما او همچنان به رفتار خودش ادامه می داد. به همین علت تصمیم گرفتیم او را به قتل برسانیم. روز حادثه، خواهرمان را به حاشیه شهر بردیم و با ضرباتی او را کشتیم. از صحنه قتل هم فیلمبرداری کردیم. پس از جنایت برای این که راز قتل فاش نشود، جسد را به آتش کشیدیم. تصور نمی کردیم فیلم صحنه جنایت در اختیار پلیس قرار گیرد و رازمان فاش شود.

پس از اعتراف دو برادر، ماموران به محل جنایت رفتند و با بقایای جسد سوخته دختر جوان روبه رو شدند.

سرهنگ عبدالسادات دستاران، جانشین فرمانده انتظامی دزفول در این باره گفت: جسد سوخته به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از دو متهم ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام  جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------