قتل‌ عام خانوادگی مرد‌ 2 زنه



مرد دو زنه در جنایتی هولناک همسر دومش و دو عضو خانواده او را با شلیک گلوله کشت. متهم در بازجویی، اختلاف خانوادگی را انگیزه این جنایت اعلام کرد.

به گزارش جام جم، ساعت 10 و 30 دقیقه دیروز صدای شلیک چند گلوله، سکوت محله استرآبادی شهر گرگان را شکست. اهالی سراسیمه از خانه های خود خارج شده و مرد جوانی را دیدند که سلاحی در دست دارد.

مرد جوان سلاحش را به سمت اهالی گرفت و با تهدید از آنها خواست سد راهش نشوند. در این هنگام چند کارگر ساختمانی که شاهد این صحنه بودند، به سمت مرد مسلح حمله ور شده و با تهدید چوب او را خلع سلاح و دستگیر کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث, قتل

 

آنها با زندانی کردن مرد مهاجم در اتاقک نگهبانی، موضوع را به پلیس اطلاع دادند. در ادامه تیمی از ماموران خود را به محل سرقت رسانده و تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

تیم جنایی در مقابل خانه با پیکر غرق در خون دختر نوجوانی به نام کوثر روبه رو شدند که هدف گلوله قرار گرفته بود. ماموران سپس درخواست آمبولانس کرده و با بررسی ساختمان، مقابل آپارتمان طبقه اول لکه های خون مشاهده کردند. آنها پس از ورود به آپارتمان با جسد مرد 55 ساله ای به نام مسعود و دختر 33 ساله اش به نام زهرا روبه رو شدند.

در بررسی خانه نیز پوکه پنج گلوله کشف شد. دقایقی بعد امدادگران اورژانس وارد ساختمان شده و اجساد این دو نفر را که پدر و دختر بودند، به پزشکی قانونی و دختر نوجوان را به بیمارستان منتقل کردند. همچنین از متهم یک قبضه سلاح وینچستر همراه یک کیسه کوچک فشنگ کشف شد .

با گزارش وقوع این جنایت تلخ به بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی گرگان، تحقیقات پلیس برای رازگشایی از این حادثه تلخ آغاز شد.

ماموران ابتدا به تحقیق از همسایه ها پرداختند که مشخص شد متهم بازداشت شده همسر زهرا بود و از چندی پیش شاهد درگیری و اختلاف های خانوادگی میان آنها بوده اند.

در ادامه متهم به قتل بازجویی شد و در رابطه با راز این سه جنایت هولناک سکوت کرد. این در حالی بود که ساعاتی بعد از دستگیری متهم، به مسئولان بیمارستان گزارش رسید، کوثر به دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

متهم همچنان در رابطه با انگیزه اش از وقوع این جنایت سکوت کرده و این در حالی است که شواهد نشان می دهد وی با همسرش اختلاف داشته و او و خانواده وی را پیش از این تهدید به مرگ کرده بود.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان به بازجویی از متهم ادامه دادند که او عصر دیروز به این جنایت اعتراف کرد.

مرد 31 ساله در بازجویی ها گفت: زهرا همسر دوم من بود و حدود سه سال قبل با هم ازدواج کردیم. خانه ای به نام زهرا خریدم تا با دخترش در آسایش زندگی کنند. مدتی بود میان من و همسرم اختلاف هایی به وجود آمده بود. دیگر تحمل مشکلات پیش آمده را نداشتم. روز حادثه تصمیم به انتقام گرفتم و باسلاحی که در خانه داشتم به سمت خانه زهرا رفتم. وقتی وارد خانه شدم، پدرزنم مقابل در آمد که ابتدا به او شلیک کردم. زهرا با شنیدن صدای گلوله به سمت ما آمد که به طرف او هم شلیک کردم.

وی ادامه داد: کوثر با مشاهده این صحنه به سمت خیابان رفت تا از همسایه ها کمک بخواهد که او را هم مقابل در ساختمان با شلیک گلوله مجروح کردم. درصدد فرار بودم که توسط اهالی دستگیر شدم.

متهم با اعتراف به این جنایت خانوادگی، روانه بازداشتگاه پلیس شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.


  اخبار  حوادث  -  جام جم 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------