فرار از دام پسر شرور



پسر جوان که در دام یک شرور گرفتار شده بود، قبل از اجرای نقشه شیطانی او موفق به فرار شد.

 به گزارش جام جم، روز گذشته مردی با مراجعه به دادسرای ویژه سرقت از پسر جوانی به علت زورگیری و سرقت موتورسیکلتش شکایت کرد. این مرد در شکایتش مدعی شد عصر یکشنبه پسرم هومن موتورسیکلتم را گرفت تا با دوستانش به پارک برود. ساعت 12 شب، او در تماسی مدعی شد پسر جوانی به نام رسول موتورسیکلت را سرقت کرده و او را در اطراف بهشت زهرا رها کرده است.

در ادامه،تحقیقات از هومن آغاز شد که او در بازجویی ها گفت: عصر در پارک نشسته بودیم که یکی از اشرار محله به نام رسول به آنجا آمد. حالت طبیعی نداشت. او پیش ما آمد و از من خواست او را به جاده بهشت زهرا برسانم، من هم به خاطر ترسی که از او داشتم قبول کردم. در میانه راه او با چاقویی، موتورسیکلت را سرقت کرد و قصد ربودن و آزار و اذیت مرا داشت که در یک لحظه از غفلتش استفاده کرده و فرار کردم.خودم را به ماموران رسانده و موضوع را گزارش دادم. در ابتدا به خاطر آبرو حرفی از آزار و اذیت نزدم.

در ادامه متهم از سوی ماموران دستگیر شد و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کرد و گفت: اتهام سرقت موتورسیکلت پسر جوان را قبول دارم، اما قصدی برای ربودن او و آزار و اذیتش نداشتم. در زمان حادثه ، حالت عادی نداشتم و حالا از کار خود پشیمانم.

با اعترافات متهم، قاضی علی وسیله ایزد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرا دستور بازداشت متهم را صادر کرد تا درخصوص دیگر اقدامات او تحقیق شود.

متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد. 

 

 اخبار حوادث  -  جام  جم

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------